Reply on: Joyki #244848:
ad zhoršenie intervalu: ok, beriem, aj keď pokiaľ to bude kompenzované na seneckej časti posilnením linky SADDS a na báhonskej časti aspoň zachovaním intervalu na l645, tak dajme tomu...ad prerušenie vo V. Grobe: koľko ľudí a koľko % z terajších cestujúcich danej linky potrebuje ísť z Báhoňa/Kaplnej/Igramu/Čataja do Rece alebo Boldogu, resp. opačne?
Relácia Báhoň-SC je poriešená prestupom v Kaplnej na l-666.
Relácia Kaplna až Čataj-SC je poriešená l 645, prípadne z Kaplnej l666
Relácia Boldog-žel.trať 120 je zmysluplnejšia cez SC a potom l-666 do TT alebo l-529 do PK, prípadne ešte l-539 do Šenkvíc.
Relácia Reca-trať 120 sa dá poriešiť buď vlakom(áno, viem, kde je v Reci žz) alebo cez SC a ako z Boldogu.
Relácia Kaplnské súdedinie-trať 130 je poriešená linkami 645 a 666, akurát ten Báhoň musí prestúpiť.
Arrivaderci
Najblizsie zastavky su odtial 2.7km (35-40 minut peso), 2.8km (rovnako) a vlak 3.6km (50-60 minut peso), pricom teraz z BA idu rano iba 4 spoje (65 min, 60 min a 100 min od seba), a to tam pracuje urcite zopar tisic ludi (len do firmy kam obcas chodim sa pri zmene zmeny pristavuje 6 autobusov pre robotnikov a kvantum aut ide z parkoviska) a to je len 1 z asi 10-12tich firiem + rozsiruje sa to tam (sikovnejsi ludia budu vediet o ktorej oblasti hovorim).