Reply on: samkoh #244849:
Ja len vravím, že sa senecké a báhonské vlaky dajú previazať aj jedným spojom - zo Senca x:12 (prichod vlaku z BA o x:05), príchod do Báhoňa x:43 (odchod vlaku do BA o x:50), a do toho grobské spoje s odchodom zo Senca x:42 od vlaku x:35 = polhod. takt. Ok, cez víkend nech to je rozdelené, lebo netreba tak husto, ale cez týždeň sa to priam ponúka takto, a zachovať tým aktuálny interval linky, a nie oslabiť takt a tým ešte aj uškodiť pokračujúcim cez Grob ďalej.V opačnom smere takisto: z Báhoňa od vlaku ak odíde spojod vlaku z BA, tak príde do Senca práve k ďalšiemu vlaku do BA, a do toho grobské spiatočné spoje opäť k vlaku do BA. V oboch smeroch sa ponúka teda polhod. interval s podobným vzkm objemom ako dnes, ale vidím len drastické oslabenie, a ešte k tomu znemožnenie previazania.
Mimochodom ideme mať hodinový takt vlakov aj vo voľných dňoch, ale autobusy zostavajú podľa všetkého v celom kraji dvojhodinovo. Dezintergrovaný systém sa ďalej rozpadáva do chaosu. Takt už ako noty na bubon, prípoje (negarantované) len k vybraným vlakom.
Arrivaderci
Najblizsie zastavky su odtial 2.7km (35-40 minut peso), 2.8km (rovnako) a vlak 3.6km (50-60 minut peso), pricom teraz z BA idu rano iba 4 spoje (65 min, 60 min a 100 min od seba), a to tam pracuje urcite zopar tisic ludi (len do firmy kam obcas chodim sa pri zmene zmeny pristavuje 6 autobusov pre robotnikov a kvantum aut ide z parkoviska) a to je len 1 z asi 10-12tich firiem + rozsiruje sa to tam (sikovnejsi ludia budu vediet o ktorej oblasti hovorim).