Reply on: 810zssk #240590:
1. Externý partner sa objednáva teraz, tak úplne nerozumiem vašej myšlienke. Len s tým že teraz je to viac dopravcov, aby to bolo čo najlacnejšie a vy ak som dobre pochopil navrhujete aby to robil jeden dopravca. Bohužiaľ je to ekonomicky nevýhodné, ten dopravca by mal väčšie náklady na prevádzku=vyjde to drahšie=nevýhodné.2. A rozmýšlal ste nad tým ubytovaním? Zase náklady navyše=vyjde to drahšie=nevýhodné
3. Schválne som písal nízkopodlažný keďže som si myslel že ste si len pomýlil výraz, ospravedlňujem sa. No nevedel som ani o existencii takéhoto modelu a ani si neviem predstaviť ako to vyzerá v interiéri takéhoto vozu. Mohol by ste mi napísať výrobcu a model? Rád by som vedel viac. Ďakujem
Viko
1) Počkáme, až si jedného pekného dňa povedia "my už nechceme byť konzervatívna modrogumná firma, ideme vybočiť z desaťročia zabehnutých spôsobov"?
2) Dotlačíme BIDku, ktorá nie je schopná vydupať *žiadnu* NAD, aby určila a vymáhala také parametre NADky, ktoré donútia ZSSK splniť naše očakávania?
3) Zvolíme takých zástupcov, ktorí urobia prievan na ministerstvách a budú vedieť udržať zdravé trendy?
4) Presvedčíme dákeho lokálneho Jančuru, že ak bude pri naplánovaných výlukách robiť konkurenciu mizernej/žiadnej NADke, bude z toho ryža a pútavý konkurenčný boj?
5) Alebo? Nejaký nápad reálnejší než tieto mnou spomenuté?