Reply on: 810zssk #240548:

*nehodiace sa prečiarknite
Pričom čiastočne to platí aj na medzištátne vlaky s reláciami s väčšou vzdialenosťou.
V porovnaní s tým, je pre spoločnosť, životné prostredie a udržateľnosť dopravy oveľa horšie, keď si to povie človek denne dochádzajúci z Malaciek do Bratislavy. A kým z nejakého dôvodu na tých prvých dvoch prípadoch z môjho príkladu záleží, na tom poslednom nie a úplne v pohode nemeškajúci osobák idúci na HLST v Lamači necháme čakať na 1. koľaji 20 minút, aby hodinu meškajúce ECčko nemeškalo ani o minútu viac. A samozrejme zmienku o MHD si necháme pre seba (vlastná skúsenosť).
Peon
Ja si pamätám keď pred niekoľkými rokmi pri plánovanej výluke ZSSK zabezpečila NAD v úseku "Hlavná stanica - Marchegg" so Slovak Lines, ktorý stal kúsok od vstupu do vestibulu Hlavnej stanice. Bolo to však za každý druhý vlak (t.j. 2-hodinový interval) ak si dobre pamätám.
Btw, to je bežné že vlakvedúci 3 minúty po plánovanom odchode vlaku z východzej stanice zahlási "Vážení cestujúci, náš vlak bude meškať 20 minút z dôvodu čakania na prípoj", ale nakoniec bez slova je vlak vypravený 7 minút po plánovanom odchode? Nakoniec reálne nepočkal na druhý vlak (ktorému sa možno meškanie zväčšilo). Aspoň som sa mal na čom zasmiať a čudovať sa .