Reply on: Joyki #239933:
Dosť by na začiatok pomohla aj peronizácia staníc Bernolákovo, Senec, Sládkovičovo, Galanta, Šaľa, Trnovec, Tvrdošovce a Palárikovo a nová výhybňa pri Pustých Úľanoch. Už to by značne zlepšilo presnosť dopravy a eliminovalo by sa vyčkávanie kvôli rezaniu perónov pre Os vlaky. Na trati 110 v návrhu prišlo k zrušeniu pásmovej obsluhy na trati 110 a s tým aj k zrušeniu REX BA-Kúty. Náhradou je 30 min takt Os vlakov v špičkách v úseku BA-MA.
Na trati 120 zasa cez prac. dni je navrhované skrátenie všetkých Os BA-Leo len na BA-TT. Náhradou Os za TT by mali byť Os TT-NR s pridanými REXami TT-NR.
810zssk
Javí sa že BIDka ide updatovať (alebo dopĺňať) označovače na staniciach, pričom podľa priloženého zoznamu sa zdá že padol plán na zrušenie OCL na staniciach mimo BA ktorý bol naznačený v štandardoch.
Mimochodom, do pozornosti dávam nasledujúcu definíciu pojmu dopravca
"Dopravca je prevádzkovateľ verejnej osobnej dopravy (tak autobusovej ako aj železničnej), ktorý je účastníkom IDS BK a má vydanú platnú dopravnú licenciu v čase podpisu tejto Zmluvy, t.j. Slovak Lines a.s., Dopravný podnik mesta Bratislava, RegioJet a Železnice Slovenskej republiky."
To je tak keď na jednej strane stojí firma čo ani netuší ako sa volajú jej klienti a na druhej si asi ani nečítajú čo podpisujú