Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Urbanway 2423 #234638:
To som presne myslel, napríklad nejaký výjazd vozu od Kramárov, má ešte dosť času, nudí sa moc (Verím že istý dvorný fotograf z električiek by to spravil hneď na prvej jazde), tak pôjde tade. Ak mu v tom nič nebráni, ok. Alebo či existuje nejaký "predpis" že túto trať je zakázané používať alebo niečo v tom zmysle. Služobné spoje BEZ cestujúcich majú určenú trasu? Minimálne u autobusov stretávam vozy kade tade náhodne podľa nálady či dopravnej situácie, sem tam na dosť zaujímavých miestach. U trolejbusov chápem že akosi je tu tá limitácia dráhou....
Reply on: fanatikmhd #234636:
Pokiaľ ja viem vodič si bez dôvodu nemôže jazdiť len tak cez manipulačné trate, ani ,,opustiť trasu" (jedine, ak mu to z nejakého dôvodu napr. obchádzka nehody, povolí dispečer). Myslím si, že aj služobné dojazdy majú stanovenú trasu a nemyslím si, že by tade viedol nejaký služobný dojazd, nakoľko tam vždy treba aspoň raz prekladať palice a bolo by to zbytočné keď sa dá ísť rovno cez Patrónku. Jediná možnosť uvidieť tam trolejbus je asi iba nejaká mimoriadnosť, alebo fotojazda. 🙂
Reply on: N/A #234635:
Daniel+Urban+Andy:
Díky, toto som nevedel.
Hej, no, od vozovne je vlastne zapojená na vjazd a na kramáre ako výjazd, čiže je spojená so stopou Patrónka-Kramáre. Ale keďže je za ňou ÚD, tak či náhodou. Ak je napojená, tak mega, čiže ak by bol nejaký šotovodič a veeeľmi sa nudil, vie tade prejsť.... Neplatí teda zákaz jazdy po takýchto tratiach?
Ešte raz vďaka za info 🙂
Reply on: fanatikmhd #234632:
Je to v rovnakom úseku, ako ŽST Železná Studienka, takže to bude zapojené.
Reply on: fanatikmhd #234632:
Pokiaľ viem, všetky manipulačné trate musia byť pod napätím, aby sa neznehodnotili.
Reply on: TeBeCe #234624:
Stopa je odpojená na oboch koncoch, je tam úsekový delič, avšak, je to pod napätím? Keby sa dakto (neviem prečo) rozhodol ísť z Kramárov tade, preloží zberače a môže? Alebo tam aj platí nejaký zákaz resp je to odpojené od napájania = nepoužiteľné?
Reply on: N/A #234630:
časom áno, resp možno 2-linkový variant po septembri
Päť-/štvorminútový interval sa električkám ešte vráti? Alebo prechod na prázdninový režim od júna?
Dnes od 08:16 do 13:16 budú v Petržalke chodiť senecké osobáky k 1. nástupišťu - takže kto by chcel netradičnú fotku, má možnosť 🙂
Malý krúžok strojariny...
Ako funguje prevodovka:
https://www.youtube.com/watch?v=JOLtS4VUcvQ

Ako funguje diferenciál:
https://www.youtube.com/watch?v=yYAw79386WI
Reply on: Nono3551 #234625:
Co je “nedavno”? Mesiac/rok?
Boli nejake zastavky nedavno premenovane?

Dakujem
Aká trolejbusová linka premávala/premáva po uliciach Pri Suchom mlyne a K Železnej studienke? 😲 Používa sa tá trať ešte?
Reply on: S499.1023 #234621:
Ano, to som myslel, len som si narychlo nevedel spomenut na nazov.
Reply on: kecho #234618:
Disk pod kolesá? Ak myslíš zakladací klin, tak áno. Ale Hýkarus mal impulzné otváranie dverí, na Vrakose by sa za chvíľu spálila solinajka.
Reply on: N/A #234619:
Ano presne tak /ak to funguje ovšem😃 /
Jedno kridlo sa da mechanicky zavrieť -zamknuť a druhe tlačitkom zablokovať tak to mam ja na pridelenom voze

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.