Podla mojho nazoru by v Bratislavskom kraji nemal byt nikde nikdy interval horsi ako dve hodiny (okrem naozaj nocnych hodin ~23-04, v bratislavskej aglomeracii 01-04).
Presne. Spomínam si, ako sme niekedy okolo roku 1995 išli v sobotu doobeda v príšernej horúčave pešo z Rousínova do Olšan ku pštrosovi, lebo tam proste nič nejazdilo. Aj keď práve tam by to ešte znieslo zlepšenie, štyri spoje za deň sú málo, hoci oproti nule v sobotu a dvom v nedeľu pred IDS JMK to zlepšenie je.
Naozaj? Mohol by si robiť Sádovskému tlačového hovorcu. Ja práve preto odmietam bývať na vidieku tohto typu - nedá sa dostať do mesta, nedá sa dostať z mesta....
Áno, Čakany majú do Ba iba 730 to mi je jasné. Ale chcel som tým povedať, že keby tam aj do toho spoja o 5:26 nastúpilo toľko ľudí, že zaplnia všetky miesta (cca 45 miest na sedenie), tak ďalší od Štvrtku by pristupovali do SAD DS (aj keď je to strata zákazníkov v IDS...)
525 aj 527 v spoločnosm preklade.. + zabudol si aj na Hospodársku ? Áno na ťahu bude mesto / DPB, ktorí môžu zrušiť 153. Detto 37 do Marianky (aj keď tam situácia nie je úplne identická).
Zo Štvrtka na Ostrove áno, ale z obce Čakany ide SAD DS iba do Tomášova a Šamorína+1 spoj linky 201409 cez Čakany a Zlaté Klasy do DS. Takže z Čakan využívaju ľudia hlavne Slovak Lines..a inak zaujíma ma či SAD DS upravý cestovné poriadky linky 201409, kde niektoré spoje končili vo Štvrtku s nadväznosťou na L730.
V niektorých oblastiach JMK vzdialenejších od Brna mali tiež cez víkend dedinské linky +- s tromi pármi spojov v sobotu a dvomi v nedeľu (prípadne naopak), pričom v nich bolo tak v priemere okolo 5 ľudí (možno do kostola na omše viac). Po zaintegrovaní oblasti a zavedení pravidelného dvojhodinového taktu cez víkend tam mávajú cez deň bežne aj vyše 15 ľudí na spoj. (Samozrejme nie hneď, ale tí ľudia sa tam nazbierali v horizonte 3-4 rokov).
No počas týždňa príde k zvýšeniu počtu cestujúcich určite, ale cez víkend pravdepodobne nie...cez víkend prvý spoj z Čakan o 5:13 využívali pracujúci, spoje o 8:05 a 12:15 hlavne mladý ľudia, ktorý išli do mesta, spoje o 17:45 a 20:50 viezli vzduch...veľké plus je spoj o 10:26, avšak spoje o 16:26, 18:26 a 20:26 budú viezť nič, lebo v tom čase už nikto nemá dôvod ísť do mesta...
A ešte k linke 730...cez víkend bude premávať z AS do obce Čakany 9 spojov, doteraz to bolo 5 spojov, avšak aj v tých 5 spojoch bolo väčšinou cca 10 ľudí...takže cez víkend to bude linka duchov...
Napr. súčasná linka 239 bude rozdelená na dve linky, pričom terajšia linka z MA do Jablonového bude po novom 235. Nerozumiem, ale prečo druhá vetva pôvodnej linky, premávajúca z MA do Lábu dostane číslo 239, keď zo zónou 239 nemá nič spoločné. Malo by to byť presne naopak. ?
Napr. na linke 740 bol posledný odchod z Nového Života o 20:05, teraz to bude až o 21:28 čo je super, naopak na linke 730 bol posledný odchod z Čakan o 20:50, po novom o 20:21.
Linka 610 mala posledný odchod z AS o 19:30(linka 620 o 21:00), po novom až o 22:33.
Bohužiaľ na linke 730 zostal nezmyselný spoj č.25(po novom č.31)
Na linke 730 mi zároveň príde nelogické presunutie spoja o 5:45 z Čakan až na 6:26...takto cestujúci, ktorý cestovali spojmi o 5:17 a 5:45 pôjdu naraz spojom o 5:26, takže bude riadne preplnený a spoj o 6:26 odvezie zopár ľudí...je pekné, že tam je interval, ale za takýto interval sa cestujúci teda nepoďakujú...
Change view
You can search for more expressions divided by the space.