Reply on: Andrej (Anndy008) #23316:
Ked odhliadnem na technicky stav, tak stale mozem povedat, ze ma potomu konstrukciu vlecky, klaustrofobnu kabinu, blbe sedadla na ktorych ma po 20 minutach boli zadok. K tomu pri nemam kam dat nohy ked sedim otoceny dozadu nad druhou napravou na oboch stranach a nad tretou na strane dveri. Dvere same o sebe su tiez davno prekonana konstrukcia. Dalsia konsturkcna zvrhlost je vyska podlahy, na autobus co ma motor vzadu a hanciu 3. napravu je zbytocne vysoka. Ikarus 282 co mal motor vzadu a hnanu 3. napravu mal uz od 3. dveri nizsiu podlahu. Bohuzial to neslo do seriovej vyroby. Preco? Neviem. Asi preto, preco sa aj T3 vyrabali do 1989 so zrychlovacom.
dusoft
kto nosi velky batoh, ten si ho na chrbte nenecha kvoli vahe a kto nosi taky prirucny ho zas nemusi skladat (je maly). btw: ja by som na tu spinavu zem v autobusoch/elektrickach moj maly prirucny batoh nedal