Reply on: Spectre #23308:
tak sa pozri kolko sa nam uz rozpadlo ik280 a museli byt vyradene, tie ale nevidis zeby sa "rozpadavali", tie proste len naraz rupnu a mozu ist do srotu...Re #23312 Vladimír: a kde ju ma mat ? ma skolak drzat v rukach niekolko kg vaziacu skolsku tasku alebo ju ma smarit na tu "cistu" podlahu ?
Re #23317 fobust: konstrukcia vlecky a kabiny vodica mi moze byt ako cestujucemu ukradnuta, sedadla su urcite pohodlnejsie ako napriklad drevene v TAMoch, ked vies o miestach kde si nohy nezmestis, tak si na ne proste nesadaj, ja mam skor obdobny problem v ikarusoch ze si nemam kam dat nohy (a miest na sedenie na ktorych tento prob nie je je v tych vozoch velmi malo)
Re #23327 J: cestujuci s taskou/ruksakom zaberie najmenej miesta ostatnym ked si sadne a batozinu si da na kolena, takze treba zaviest do tarify, ze dochodcovia bez batoziny su povinni pustit sadnut ziaka s ruksakom

fobust
Ked odhliadnem na technicky stav, tak stale mozem povedat, ze ma potomu konstrukciu vlecky, klaustrofobnu kabinu, blbe sedadla na ktorych ma po 20 minutach boli zadok. K tomu pri nemam kam dat nohy ked sedim otoceny dozadu nad druhou napravou na oboch stranach a nad tretou na strane dveri. Dvere same o sebe su tiez davno prekonana konstrukcia. Dalsia konsturkcna zvrhlost je vyska podlahy, na autobus co ma motor vzadu a hanciu 3. napravu je zbytocne vysoka. Ikarus 282 co mal motor vzadu a hnanu 3. napravu mal uz od 3. dveri nizsiu podlahu. Bohuzial to neslo do seriovej vyroby. Preco? Neviem. Asi preto, preco sa aj T3 vyrabali do 1989 so zrychlovacom.