Reply on: 810zssk #232757:
V mnoho prípadoch je to naozaj len tvoj individuálny problém. ZST železná studienka považujem za zlý názov, ale zatiaľ sa nenašiel lepší, resp. taký, kvôli ktorému by sa zastávku oplatilo premenovať. Ak nejaký máš a chceš priložiť ruku k dielu, môžeš miesto hypotetickych konštrukcií a hejtov ponúknuť svoje riešenie.Lebo požiadavka na premenovanie tejto zastávky len preto, že je v rozpore s nejakými mentálnymi patternami je v princípe pekná, ale radím ju medzi požiadavku precislovat električkove linky z 1,3,4,7,9 na 1, 2,3,4,5 len aby bol poriadok.
Zabudas, že v kognitívnej mape cestujúcich nezatazenych sotoustvom nie je zastávka len oznacnik v poli, ale významný orientačný bod. A keď im ho bezdôvodne zmazes, tak ich dezorientujes.
Je menšie zlo mat dlhodobo zaužívaný, hoci geograficky nie 100% názov a mat pravidelných cestujúcich, ako v otázny prospech jednorazových cestujúcich znefunkcnit kognitívne mapy pravidelných a naštvať ich.
810zssk
No ale ona nie je, teda nie v takom rozsahu ako naznačujú tie trolejbusy, čiže tá reklama je klamlivá. Prístup "overpromise and underdeliver" funguje ak chces zákazníka jednorázovo skásnuť, tak ho nalákaš do svojho biznisu a je ti jedno že odíde sklamaný. Pri MHD ale chceš vytvárať dlhodobý pozitívny vzťah so zákazníkom a to naozaj nedosiahneš tým že ho oklameš. Možno ho získaš na tú jednu cestu, ale dlhodobo sa robíš nedôveryhodným.