Reply on: Mhr1 #232256:
Ak sa vráti dvojlinkový variant, tak tie počty treba nanovo prepočítať... ak by na L7 ale ostal 4 min. interval, tak tam budú stačiť K2S aj ráno. Na L6 v súvislosti so zrušením L133 stačiť skôr nebudú a do Petržalky už vôbec nie.Ide mi o to, že vo vozovniach nie je miesto nazvyš na to, aby sa pod strechou skladovalo niečo, čo nepotrebujem. A zas ľudí v električkách je veľa (a pomaly pribúdajú) na to, aby sme ich vozili v kapacitne nedostatočných K2Skách.
"aj krajiny chudobnejšie od nás už nebudú ochotné brať vysokopodlažné vozy"
A preto sa o také vozy tie chudobnejšie krajiny stále bijú. Na UA je jediný problém, že vysokými clami a rôznymi obmedzeniami sa snažia minimalizovať nákup second-handov. A teraz to vďaka rôznym pôžičkám a grantom ani nie je potrebné.
"AZ Lokomat príliš špekuloval" - a to je len a len jeho chyba.
"naše 2,5 metra široké električky majú len veľmi limitované uplatnenie" - o čo ho majú limitovanejšie, než rovnako široké električky z Prahy alebo Košíc? Ani jedno z miest, kde sa jazdí na 1000 mm vozy z ex-CS nekupovalo - Lvov nakupuje KT4 z Berlína, Vinica má takmer celý park z Zurichu a Žitomyr (uvažujúci nad zrušením jedinej linky) má dosť KT4.
Mhr1