Reply on: Ámos #231901:
Cena je rozpočtovaná na nejakých 6 miliónov eur, čo je približne cena za 8 parciálnych kĺbových trolejbusov. Z uvoľnených trolejbusov z linky 201 sa pokryje plná výprava linky 32 a zároveň obnova vozového parku za 25 Tr na linke 33. Ak správne počítam, tak 17 kĺbových paricálov je na cene dvojnásobku za výstavbu tejto trate, takže každý si urobí obraz o tom, čo je výhodnejšie. Nehovoriac o tom, že túto trať už bude môcť využiť každý trolejbus vo vozoparku DPB, čím sa zabezpečí ešte väčšia efektivita.
dupe
Kedze mam cerstvu skusenost z (pre niekoho krajiny tretieho sveta), Rovneho, podelim sa. Zacali tam vo velkom vyradzovat 9Tr a nahradzuju ich baterkovymi parcialmi. Vdaka tomu zaokruhovali viacero liniek na sidliskach. Ano, parcialy boli vyrazne lacnejsie nez cokolvek co sa u nas predava a ano, nie su v takej vybave ako degese. Takze vodic sice pri prechode na baterky moze stlacit tlacidlo na stiahnutie palic, ale tym ich len oddiali trochu od vedenia a aj tak musi vystupit a rucne ich stiahnut a zaistit. To iste pri natrolejeni. Ma vsak vo voze zohratu konduktorku, ktora sa postavi do otvorenych dveri kabiny vodica, aby sa nemusel zdrzovat ich zatvaranim.