Sledujuc tohoto chudaka vycuvavajuceho zo stavebneho pruhu (smerujuceho na Levarsku) na Karloveskej mi napadlo - znaci alebo znacil niekedy v minulosti DPB (prip. iny podnik v Ceskoslovensku) trasy liniek pramo na krizovatkach? Videl som to napr. v Sydney, aby krutit volantom mohol kazdy inteligentnejsi od opice, tak doslova na kazdej jednej krizovatke je rozcestnik ktora linka ma odbocit kam. Tam je to dane aj velkostou mesta a nulovou poznatelnostou "cudzich stvrti" aj medzi domorodcami. Spoliehali sme sa na Slovensku vzdy na "mpoznanie miestopisu", ako sa to vyzadovalo napr aj j taxi-karov?
Mike
2. Z VP B na D asi 3-4 mesiace? cca. Vrátane tých kurzov na KKV.
3. Delené smeny:
- Ranný diel - nástup medzi 3:40 a cca 6. hod, ukončenie medzi cca 8:30 a 10. hod (veľmi približne).
- Poobede nástup veľmi približne medzi 12:50 a 14:50, ukončenie medzi 18:30 a 20:30. Zvyčajne máš tzv. služobné zadelenie, kde je "kolobeh" rôznych služieb, niekedy je v tom zadelení 4-5 služieb, niekedy 22 a pri tzv. celodenkách, ktorí robia 4+2 (4 dni robí 2 dni voľno) býva tých služieb aj viac (spolu napr. 84 či 96).
5. Buď sa vieš dohodnúť, že Ti budú dávať smeny aby Ti vyhovovali prímestské busy, alebo musíš dochádzať vlastným autom/taxíkom/na bicykli/ s kolegom.