Reply on: MatejBA #230533:
Ten vlak by sa tam mal šancu uživiť, keby:- páni Modrogumníčkovia urobili normálny TAKTOVÝ grafikon s prípojovou väzbou v Zohore na oba smery a od oboch smerov,
- ho následne aj dodržiavali a neodriekali jednotlivé vlaky,
- dodržiavali zazmluvnenú kapacitu.
Bežným javom na S25 totiž bolo, že namiesto bagety 813 šiel v lepšom prípade rekošukafón 812,
v horšom hektor 721 + Bgdteer. Ten má však 18 ton na nápravu osového tlaku, takže môže ísť len po Vysokú pri Morave. Tam to súdruzi od ZSSK ukončili a v ďalšej trase odriekli. Somár 736, ktorý môže až do Záhorskej Vsi, stál vtedy vo dvore Bhl. na zálohe bez výkonu.
Rovnako bežným javom bolo, že keď nebolo schopné od ZSSK už ani koleso, tak sa objednala NAD od nejakého súkromníka až kdesi od Senice, občas sa však súkromník autobusový nedostavil, lebo šerbel cestou z maštale na výkon zdechol...
Uvidíme, ako dopadne Cyklovláčik Záhoráčik.
Možno by stálo za pokus objednať dopravu u zlej žltej konkurencie Mediálneho Prostitúta Ružovokošeľnatého.
Petto
No chudaci soferi X6 .... Snad budu mat normalne pauzy. Socialky su len na Moste SNP