Reply on: 810zssk #228843:
Svoj príspevok som myslel z pohľadu "konkurenčnej" samosprávy. Ešte raz, ak by sa rakúsky dopravca rozhodol suplovať BSK na linke Stupava - Mlynské Nivy a ešte by fungoval na komerčnej báze, asi by si ako predseda BSK dobre nespával (hoci by to bol v princípe tvoj problém). Dopravcovi by nič nebránilo jedného dňa skončiť a nechať Ti na pleciach naštvaných cestujúcich. Tiež tvoja pozícia by nebola optimálna, lebo by si nad dopravcom nemal kontrolu (inak, že by mali slovenskí objednávatelia kontrolu nad svojimi zmluvnými dopravcami sa tiež nedá povedať, ale pssst, hlavne, že zákon to tak rieši 
Áno, máme podobné prípady na Slovensku, konkrétne ma napadá Turancar na linke Bratislava - Nitra, kde bus supluje úplne neschopnú železnicu. Ale to je superbonitná linka pre dopravcu a kraj môže byť spokojný, pretože keby najhoršie, je tu vlak.
Ja len dedukujem, prečo Rakúšania neskáču od radosti.
Samozrejme, z pohľadu cestujúcich a tvojej podpory je to super point. Len mi stále uniká, prečo DPB rieši za peniaze daňovníkov modal split na relácii, kde je v princípe ranná špička do Bratislavy najbezproblémovejšia (aj za cenu straty) a v rámci dotovanej dopravy v meste, ktoré je akcionárom a ktoré zastupuje daňovníkov mu zrazu osud o verejnú dopravu na srdci neleží.
Mirtschi