Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #228814:
Suhlasim ze tu je ten prestup nezmysel.

Moja idea dlhodobo je predlzit 901 na stanicu v Bad Deutsch Altenburgu, co su 2 km navyse a tam spravit prestup na vlak do vzdialenejsich obci. Problem je ze v sucasnosti by to vyzadovalo vypravovat o jedno vozidlo navyse (vzhladom na CP vlakov).

Ale kazdopadne by to chcelo nejaky koncepcnejsi pristup k cezhranicnej preprave. Jednak zaviest nejaky system v tom ako to chceme obsluhovat (namiesto nahodnych liniek podla toho co sa vybojovalo), financovat a potom vyriesit aj tarifnu integraciu - v pripade Rakuska na oboch stranach, teda v 901 by idealne mala platit dualna tarifa IDS BK/VOR.
Reply on: S499.1023 #228808:
Hmm, tak potom určite chcú zrušiť aj tie linky do Laa an der Thaya a do Poysdorfu, lebo tie tam premávajú za tarifu IDS JMK. 😎
Reply on: 810zssk #228811:
Ako jedna vec je prestupny system, druhy je nutena uchylacina.

Podla mna ked uz tolko chcu vlak, tak nech to z Wolfstahlu potiahnu trat do BA cez Kopcany - miesto tam je (aj na kopcanoch), staci opravit trat - rovno by to potom mohli potiahnut na Hlavnu stanicu a ZSSK by mohla zrusit S65 🙂
Reply on: 810zssk #228811:
Tiež si myslím. V úseku "Wolfsthal - Hainburg" ten vlak jazdí často takmer alebo aj úplne prázdny.
Reply on: Ike #228807:
Na portal.cp.sk už 901-ku nemôžem nájsť, ale vo Facebook skupine https://www.facebook.com/HainburgSK/ niekto napísal 20. 12. 2018 (štvrtok): "VYBORNA SPRAVA: Licencia na 901 je oficialne predlzena do 11.12.2023!"

A aj: "BDB slubil, ze ked dostanu licenciu, obstaraju novy moderny bus. Takiez sme hovorili o malych zmenach trasy, časovania, alebo zapojenia do bratislavskej integrovanej dopravy,... Ale este nas caka vela stretnuti!"

Reply on: MatejBA #228810:
Ich predstava zrejme je prestup na S7 vo Wolfsthale.
Reply on: 810zssk #228809:
Ako realne by ma zaujimalo, aku dopravu ponuka VOR z Hainburgu do BA - lebo v poslednych 10 rokoch vyrazne stupol dopyt na cestu do BA (a pochybujem, ze ten regiovlak potiahnu to Bratislavy)
Reply on: Ike #228807:
Mozno sa boja ze miestna populacia uvidi ze regiobus moze jazdit aj castejsie ako 4 krat za den a zacne sa toho dozadovat tiez 😁 Treba totiz povedat ze obsluha obci (a relacii) bez zeleznice je vo VOR uplne tragicka.
Reply on: Ike #228807:
Asi, že nie je vo VOR, najmä tarifne?
Reply on: Valec #228805:
Prečo chcú Rakúšania linku najradšej zrušiť? Len ma to zaujíma.
Reply on: Valec #228805:
8.6. 😂
Reply on: 810zssk #228803:
Prepadla by im ťažko získateľná licencia. Rakúska strana by najradšej zrušila aj tú 901.

Ozaj, kedyže to DPB dostal dočasnú licenciu na pol roka? Už dávno nebola pozastavená premávka.
Reply on: Peon #228802:
Tak cestuj s DPB.. ja nechapem preco sa na ten Hainburg SL nevykasle uplne.
Reply on: AndyNO #228801:
Viem, ale [na rozdiel od 901-ky aj linky SL do Viedne] premáva iba každé 2 hodiny [cca od 8 do 18 h] a v nedeľu a napr. ani cez vianočné sviatky a na Nový rok nepremáva. Tam je najlacnejší nákup lístka u vodiča ak cestujúci použije BČK: Základný 1,40 €, zľavnený 0,70 €. https://www.slovaklines.sk/extra-ponuky/z-bratislavy-do-hainburgu.html
Reply on: Peon #228800:
Stále máš linku BA, AS-Hainburg kde celý lístok stojí 1,50€, polovičný 0,75€
Až teraz som zistil, že začiatkom októbra prudko zdraželo cestovné na linke do / z Viedne Slovak Lines v úseku "Bratislava - Hainburg" a späť. Z 2 € až na 3 €. A pri platbe u vodiča až 4 €! https://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/pdf/cennik_wien.pdf

A ako som tu už informoval ešte pred decembrovými zmenami CP, tak medzi Bratislavou a Viedňou stojí iba v Hainburgu a aj to už iba na jednej zastáve pri Penny markete obojsmerne.

Nie je to tak dávno keď Slovak Lines na tejto trase podliezol ceny 901-ky DPB a do Hainurgu prepravoval cestujúcich za 1,20 € a do Wolfsthalu iba za 0,80 €.
Budú aj CP na Silvestra pre nočné linky?
Viem že to je mimo témy ale neviem ako inak by som mohla dať na známosť človeku čo riadi fungovanie MHD ale už mi dosť lezie na nervy to ako mi pred nosom utečie autobus keď prestupujem z autobusu čo ide za ním. Stáva sa to dosť často. Akokeby zabilo tých pár sekúnd šoféra počkať a pozrieť sa do spätného zrkadla či niekto neuteká z druhého autobusu a nemôže za to že ide skôr akoby mal. A super čakaj potom ďalších 10 minút keď je vonku -4. Táto ,, nadväznosť" autobusov ma už raz zničí. Hlavne že týždeň bez áut môžeš jazdiť na vodičák ale načo keď to mhd je aj tak totalne nedomyslene všade meškaš aj keď ideš v dosť veľkom predstihu. Ak mi toto niekto logicky vysvetlí budem vďačná.
https://ekonomika.sme.sk/c/22012813/olano-vyzyva-ministra-dopravy-a-zssk.html

Na jednej strane je maslo na hlave "fóliovnikára", že stav v ZSSK vytrvale ignoruje a rieši si okázalo vlastnú agendu strannícku cez dvojjazyčné tabule, sprzneni 8xx rýchlikov a zavedenie Os vlakov Zvolen-Šahy bez akejkoľvek riadnej prípravy. Apropo, to, že v septembri napíše na ŽSR, že do 5 dní chce GVD na trať 153 nie je príprava ale diletantizmus najhrubšieho zrna. Tá trať je od roku 2003 v režime základnej údržby, na priamych úsekoch je 40 km/h (napr. na úseku pred Hont. Nemcami od Krupiny), na priecestiach 10 km/h, zab.zar. je zastaralé a za 3 mesiace pri podstave traťových robotníkov čaká p. minister čo? Veď hlavná rýchliková trať č. 150 sa minimálne 5 rokov láta, povestné sú pomaly výluky v úseku Kozárovce - Nová Baňa - Žarnovica, pretože minister radšej než na riadnu rekonštrukciu, rozhadzuje na cesty a diaľnice. Otázka znie, že prečo sa robí iba trať 120 a nerieši sa aj ostatná infraštruktúra ako napr. trate 110 a 130 kde z pomedzi staníc na úrovni koridoru spĺňajú parametre iba BA hl.st., Vinohrady, N. Zámky a Štúrovo, či zanedbané trate 140, 150, 160, 170, 188, 190 a 191, ktoré obsluhujú dokonca krajské mestá Nitru a Prešov, pričom ich kapacita je žalostná (1 traťová koľaj je voči Nitre, B. Bystrici a Prešovu výsmech, pretože mešká jeden vlak a mešká následne ďalších 5-7 vlakov po prvom zmeškanom).

Výzva OĽaNO je síce pekná, ale nerozumiem, že prečo nepridali pikantnejšie fakty o tom aká je kvalita opráv v ŽOS Zvolen a Vrútky, že vedúci na prevádzkach s vedomím vedenia ZSSK neraz postavia rušňovodiča, ktorý "robí problémy" pri preberaní HKV odfláknutej oprave mimo tento úkon a pošlú tam poslušného rušňovodiča, ktorý preberie aj svokru od suseda obrazne povedané. Ja som veľmi zvedavý, že či by dokázalo OĽaNO v prípade členstva vo vláde odrezať ŽOSky od štátnych železničných podnikov. Najmä ak v ŽOS Vrútky sa usadila smerácka mafia z Budamaru, pretože Vojto Móric je asi z biznisu mierne unavený ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.