Reply on: S499.1023 #228531:
Samozrejme tak ako to Hrcka prezentoval, teda ze by "cudzinci" platili dvojnasobne cestovne je kolosalna sprostost, prave pre to co ty pises.Otazka ale znie ci by nebolo vhodne uvazovat nad zrusenim takych zliav ako su ziak, student, dochodca a pod. (ktori autom aj tak jazdit nebudu) pre mimobratislavcanov a preklopit to do nejakej vyssej zvyhodnenej sazdy pre zakladne cestovne Bratislavcanov.
Lebo hoci ten navrh ktory Hrcka predlozil je uplna blbost, bol to pokus o riesenie problemu, ktory je zial velmi realny. Dnes nie je ziadne zvyhodnenie z toho ze niekto je Bratislavcanom (ak nema "spravnu" banku a elektricenku) a vysledkom je ze Bratislavcania platia dva krat, kym dane velkej casti obyvatelov tecu do roznych dier po celom Slovensku, kde realne sluzby nedostavaju.
mp20
uplne bezne - operacne stredisko KDI, nahlasovanie poruch verejneho osvetlenia (informacie sa dostanu, kam treba), cisla spamati neviem, ale daju sa najst na internete; pokial staci - odkazprestarostu - verte, ze opodstatnenymi podnetmi sa ludia zaoberaju omnoho skor, ako sa objavi oficialna reakcia;
Karadzicova - Zahradnicka je riadena z ustredne a bezi v pevnom cykle; za beznych okolnosti sa nemoze stat, ze sa vynecha niektory signal - avsak pri operativnych zasahoch do riadenia, zial, musite cakat; podobne pri zmene signalneho planu, v urcitom bode sa signalizacia synchronizuje s okolim a z technologickeho hladiska to inak ako takto nejde - maximum je to vsak 2*dlzka cyklu;
chodecke tlacidla na novych/modernizovanych krizovatkach su osetrene a v pripade, ze nie je registrovane zatlacenie po urcitu dobu, berie sa ako vadne a logika ho vyhodnocuje ako keby ho stale niekto zatlacil, a teda je urcite dana faza zaradovana v kazdom cykle - ci ten problem nebude skor v tom, ze na Bosakovej mame absolutnu preferenciu EMHD, a kedze system riadenia nie je prilis stastny (podobne ako Safko), elektricka chodcov moze niekedy "seknut" a preskocit; tato krizovatka - jej uz snad piata uprava - je v plane v blizkej buducnosti;