Reply on: Mike #228423:
Pokiaľ viem, tak v Dúbravke sa práve riadenie vracia po vyvolanej preferenčnej fáze tam, kde bolo predtým.A preferencia autobusov na ľavom odbočení Saratovská - Repašského pre linku 83 už existuje.
Uvažuje sa aj o doplnení preferencie pre linku 23.
Autobusy sú zdržiavané taktiež dvomi riadeným priechodmi pre chodcov, ktoré pred reškonštrukciou trate boli neriadené. Preferencia pre autobusy na týchto priechodoch neexistuje. Vtedajší HDI zamietol pripomienky, ktoré navrhovali neriadiť tieto priechody.
VLK
Absolvent PEDASu by mohol vedieť urobiť štandardné pevné riadenie fáz na podklade bezpečnostnej tabuľky, ale urobiť dobrú dynamiku (nutnosť ovládania programovacieho jazyka) je už poriadny kumšt. Čo je ostatne vidieť - v Bratislave dobre naprogramovanú dynamiku nepoznám