#228464
samozrejme, ze nieco sa da povedat a nieco je know-how
#228466
toto mohla byt informacia v urcitom obdobi spred mozno 10 rokov, aj to len velmi kratku chvilu - hlavne islo o cas, kedy sa o preferencii MHD v Bratislave uvazovalo len vo velmi obmedzenych intenciach, ak vobec.
co sa tyka platenych uprav - rad by som to uviedol na spravnu mieru: existuje zmluva, podla ktorej su urcite upravy povazovane za elementarne, a tieto sa vykonavaju bezodplatne, teda v ramci zmluvy, a naopak - ine upravy sa povazuju za komplexne, ktore si vyzaduju vacsie ukony, a tieto su poskytovane za uplatu; obe strany sa vzdy riadili a riadia zmluvou, a to plati v obdobi, ked pan Petrik este pracoval v Siemense, ako aj po jeho odchode; urcite nie je pravdou, ze upravu pevnych planov si niekedy niekto nechal platit; jednak to dokaze samotne KDI na krizovatkach, pripojenych k dopravnej ustredni a druhak to je elementarny ukon;
samozrejme, ak sa bavime o uprave dynamickeho riadenia v intenciach zlozitejsich ako zmena dlzky fazy (teda parametricka zmena), ide o komplexny ukon;
#228471
Dubravka je riesena presne tak, ako pise IvanButo - samozrejme, za urcitych obmedzujucich podmienok; coskoro bude realizovana aj preferencia BUS na lavom odboceni zo Saratovskej do Alexyho;
#228448
prave krizovatka Vajnorska - Bojnicka (okrem dalsich dvoch: Racianska - Pekna c. a Gastanovy hajik) je projektovana a programovana prave odbornikmi z Ceskej republiky, ktori podla daneho prispevku dokazu vydolovat z kazdeho radica aj kazdu sekundu k dobru... takze v tomto pripade sa place na nespravnom hrobe
samozrejme, ze nieco sa da povedat a nieco je know-how
#228466
toto mohla byt informacia v urcitom obdobi spred mozno 10 rokov, aj to len velmi kratku chvilu - hlavne islo o cas, kedy sa o preferencii MHD v Bratislave uvazovalo len vo velmi obmedzenych intenciach, ak vobec.
co sa tyka platenych uprav - rad by som to uviedol na spravnu mieru: existuje zmluva, podla ktorej su urcite upravy povazovane za elementarne, a tieto sa vykonavaju bezodplatne, teda v ramci zmluvy, a naopak - ine upravy sa povazuju za komplexne, ktore si vyzaduju vacsie ukony, a tieto su poskytovane za uplatu; obe strany sa vzdy riadili a riadia zmluvou, a to plati v obdobi, ked pan Petrik este pracoval v Siemense, ako aj po jeho odchode; urcite nie je pravdou, ze upravu pevnych planov si niekedy niekto nechal platit; jednak to dokaze samotne KDI na krizovatkach, pripojenych k dopravnej ustredni a druhak to je elementarny ukon;
samozrejme, ak sa bavime o uprave dynamickeho riadenia v intenciach zlozitejsich ako zmena dlzky fazy (teda parametricka zmena), ide o komplexny ukon;
#228471
Dubravka je riesena presne tak, ako pise IvanButo - samozrejme, za urcitych obmedzujucich podmienok; coskoro bude realizovana aj preferencia BUS na lavom odboceni zo Saratovskej do Alexyho;
#228448
prave krizovatka Vajnorska - Bojnicka (okrem dalsich dvoch: Racianska - Pekna c. a Gastanovy hajik) je projektovana a programovana prave odbornikmi z Ceskej republiky, ktori podla daneho prispevku dokazu vydolovat z kazdeho radica aj kazdu sekundu k dobru... takze v tomto pripade sa place na nespravnom hrobe

ivanbuto
A preferencia autobusov na ľavom odbočení Saratovská - Repašského pre linku 83 už existuje.
Uvažuje sa aj o doplnení preferencie pre linku 23.
Autobusy sú zdržiavané taktiež dvomi riadeným priechodmi pre chodcov, ktoré pred reškonštrukciou trate boli neriadené. Preferencia pre autobusy na týchto priechodoch neexistuje. Vtedajší HDI zamietol pripomienky, ktoré navrhovali neriadiť tieto priechody.