Reply on: Ike #228421:
Podľa tohto opisu mali potom celých päť minút červenú aj vozidlá idúce po hlavnej ceste od Námestia slobody na Mýtnu a naopak. Celkom fajn zdržanie pre L94 a L39/L31
Ale tak ulohu si novinar splnil - klikli sme im na clanok.
Ale podľa mňa nie je až také ťažké aby pri Vodárenskom múzeu trolejbus proste len otvoril dvere pritom ako čaká na zelenú.
často chodím trasu Nové SND-Dlhé Diely
ale tak tých pár metrov prejdem
Mike
No ale takto fungovala "dynamika" pri všetkých dynamicky riadených križovatkách v BA už desaťročia dozadu a zjavne funguje stále. Takto funguje (fungovala) aj Dúbravka, a preto ostatní nadávajú na zlú zlú preferenciu električiek, a dokonca aj vodiči autobusov, ktorí potom kvôli zlým zlým električkám naberajú minúty meškania...
Teda že sú jednotlivé fázy zoradené postupne od 1 po x, a postupne sa zaraďujú (alebo niektoré vynechajú) na základe toho, kde aktuálne je alebo nie je dopyt. Ale "program" sa nevedel opýtať, že ktorá fáza bola posledná, predtým, než nastala fáza preferencie električiek, a do tej sa opäť vráti (alebo do nasledujúcej).
Otázka je, či taký inteligentný program neumožňuje radič, alebo to nevie dodávateľ naprogramovať, alebo také naprogramovanie stojí tisíce eur a keďže je už november, tak rozpočet na úpravy križovatiek na tento rok je už dávno vyčerpaný...