Reply on: 810zssk #227883:
Gratulujem ku krásnej straw man fallacy ? A čo ak pôjde po krajnici súvislý pás cyklistov, ako sa má autobus legálne dostať na zastávku? To je v podstate likvidácia verejnej dopravy.V prvom rade, už som videl aj cyklistov, ktorý rešpektovali zastávky. Hoci zo zákona nemuseli, ale rešpektovali. Aj ty keď ideš na diaľnici a pomalé auto sa pripája z vjazdu na diaľnicu, tak, za predpokladu voľného ľavého pruhu, sa preradíš, hoci ti to zákon neprikazuje. Tak rovnako existujú aj cyklisti, ktorý nerobia autobusom naschvály. Pretože to nie je o vodičoch autobusov, ale o cestujúcich.
Ak tebou uvedený príklad nastáva, tak potom je samozrejme úlohou mesta vybudovať na danom mieste bezpečnú cyklotrasu a nie sa spokojne prizerať na stav, v ktorom jazdia cyklisti v BUS pruhoch s tebou uvedenou frekvenciou. To zrejme v slušných mestách nie je cieľový stav.
Pri justičáku bol samozrejme hulvátom vodič. Nič iné som nikdy netvrdil.
810zssk
Podľa teba by si cyklista mal dať "5 minút pauzu" vždy keď ho dobehne autobus? A keď potom príde ďalší autobus tak čo? To je v podstate likvidácia cyklistickej dopravy, lebo keby tak mali ľudia jazdiť tak to ten mód dopravy zásadne spomalí, prípadne úplne znemožní jazdu na niektorých komunikáciach.
Fakt asi nechápem aká je tvoja predstava o cyklodoprave ak vzorová predpisová jazda na kraji cesty je ešte stále zlá (hoci ja sa stotožňujem s tým že pre bicykle by povinnosť jazdy pri pravom okraji pruhu platiť nemala, t.j. mali by jazdiť stredom pruhu).