Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #227186:
Ja som to aj predpokladal, resp. mi to bolo jasné. Napísal som jej odpoveď v tom duchu, nech dotyčnému čo tú hlúposť písal prepošle moju odpoveď.

Som zvedavý, či ešte niečo príde. Som sa im trošku povyhrážal, že to postúpim aj mestu a médiám.

Btw neviete aká je situácia dnes? Nakoľko žijem v Prahe tak si to neviem overiť. Dik.
Reply on: Peon #227193:
V Rusovciach je automat ZSSK a dajú sa tam kúpiť iba lístky ZSSK okrem bezplatných. Ja som si tam už kupoval lístok na bicykel. A nachádza sa v čakárni.
Reply on: 810zssk #227191:
Ja vidím problém aj so slovenským vnútroštátnym úsekom na S8. Vieme, že na ŽST Rusovce nie je predajné miesto (aj keď pracovník ŽSR by to tam určite zvládol prevádzkovať podobne ako v Lamači). Automat tam tiež nie je. A maďarský sprievodca v úseku "Rusovce - Petržalka" a späť ide ako bežný cestujúci [niekedy ide za rušňovodičom]. A rušňovodič ZSSK lístky tiež nepredáva ani nekontroluje podľa mojich informácií. Takže neoficiálne a nelegálne je preprava na S8 pre každého bezplatná. ?

V opačnom smere (v Petržalke na stanici) je v predajnom mieste ZSSK možné kúpiť asi všetky druhy cestovných lístkov do Rusoviec (podľa tarify ZSSK aj podľa tarify IDS BK) a niekde je tam tuším aj žltý automat na cestovné lístky prevádzkovaný DPB, ale červený multifunkčný označovač z BID je iba na 1. nástupišti odkiaľ ale jazdia iba vlaky do Rakúska... Alebo sa niečo zmenilo?

UPDATE: Podľa http://www.slovakrail.sk/sk/sluzby/sluzby-na-stanici/predajne-miesta-pokladnice/r.html je už stanica Rusovce obsadená predajným automatom. Akým? Zo ZSSK alebo z BID? A kde je tam - vonku na nástupišti? Dávno som nevidel taký zo ZSSK, čo ten vlastne dokáže predať? Iba v hotovosti? Je mi jasné, že lístky za tarifu IDS BK nedokáže predať.
Reply on: Peon #227176:
Dnesny vecerny vlak z Petrzalky do Hegyeshalomu za sebou tahal nejaky sukafon ZSSK (asi ta spominana 812) 🙂
Reply on: Peon #227190:
Pravda, tam je problem s tym cezhranicnym usekom. V takom pripade, kedze vlaky su v Madarsku nahradene, tak predpokladam ze sprievodcovia budu jazdit svoj bezny obeh.
Reply on: 810zssk #227189:
Z Rusoviec v smere do Rajky (aj z Rajky) kontroluje i predáva cestovné lístky maďarský sprievodca [videl som dávnejšie].
Reply on: Peon #227188:
Mne pride nasadenie vozna od ZSSK uplne prirodzene, prevadzkovat to Gysevackymi vozidlami by bolo prevadzkovo nezmyselne - prakticky by slo o ostrovnu prevadzku s nutnostou v pripade poruchy/udrzby/atd vlacit to vozidlo cez Parndorf.

Predpokladam ze sprievodca tam nebude, kedze ak to spravne chapem, na useku Rajka - Bratislava aj tak (aspon oficialne) nepracuje.
Reply on: PetoMHD #227184:
Wau, vôbec mi nenapadlo, že tam súpravu zabezpečí slovenská strana. Ďakujem za zaujímavú informáciu. ?

Sprievodca bude naďalej z Gysevu (iba kvôli úseku "Rusovce - Rajka") alebo SVS bude v celom úseku?

NAD zabezpečí Kisalföld Volán rovnakými autobusmi, ktoré jazdia na prímestkých linkách z Rajky napr. do Mosonmagyaróváru, Dunakiliti...?

Som zvedavý či bude pred železničnou stanicou v Rajke umiestnený zastávkový označník, lebo linkové autobusy majú zastávku najbližšie až pri MOL-e.
Reply on: CePo #227183:
Super, zlozime sa DPB na cca trojhodinovu mzdu raz tyzdenne pocas leta? ?
Reply on: mathre #227182:
Urcite to nepisala ona. Odbor pravnych sluzieb to riesi kedze to podla vsetkeho bola ziadost podla 211ky. Ale odpovede pripravuju prislusne oddelenia, pravnici riesia len aby to vybavenie prebehlo podla zakona.
Reply on: mathre #227182:
To bude len sprostredkovateľ. Ú nás OPS zbiera info podnety a potom ich rozoposiela kompetentným. Tí zašlú podklady, OPS to dá do zákonom stanovenej formy a ich šéf to podpíše. Po odbornej stránke sa OPS nevyjadruje.
Reply on: Peon #227176:
V úseku Petržalka - Rajka budú vlaky vedené sólo 812 ZSSK.
Reply on: 810zssk #227169:
Tak som si to zo srandy skusil prerobit rucne. Pre linku 39 som potreboval 15 minut na upravu cielov a jazd a vyrobil som si 4 sablony na upravu cestakov. Tie treba upravit cca na 370 miestach. Opravim tak 6 za minutu, co je hodina. Cize cca 75 minut roboty to spravit manualne v textaku pre linku 39 pre palubaky. Na zastavkove CP dalsia cca hodina. Lenze ono sa to robi vo softveri, v ktorom to nakreslis samozrejme rychlejsie, takze aj keby to bolo "operativne", tak do piatku pred zacatim vyluky to muselo byt hotove.
Reply on: S499.1023 #227173:
Podpísala sa pod to JUDr. Darina Peťovská, odbor právnych služieb a verejného obstarávania.

Či to ale písala ona to neviem, podľa mňa to písal niekto iný a ona z právneho oddelenia to poslala lebo sú podľa zákona o poskytovaní informácií povinný na to odpovedať.
Reply on: 810zssk #227169:
Presne takto isto by som to zhodnotil aj ja.

Zaujímavé je, že to v iných mestách po Európe ide bez problémov, len na Slovensku(zámerne hovorím celkovo o Slovensku) lebo to nie je len problém Bratislavy to nejde. Toto je úplný nonsens čo zo seba vypotili.
Reply on: Peon #227176:
Úplne hocijaká, aká jazdí aj cez Párkány.
Reply on: MatejBA #227170:
Podľa mňa ani nepotrebuješ študovať ustanovenia zmluvy na to, aby si ich na niečom chytil.
Kolosálne zavádzajú už len tliachaním o mimoriadnych odklonoch. Keď je raz výluka ohlásená, tak je hádam plánovaná a nie mimoradna. (Či? Nefunguje mi sedliacky rozum?)
No a ak ide o plánovanú zmenu, tak sa nedá vyhovoriť na žiadnu vyššiu moc a minimálne v označovaní autobusových liniek by sa mala dodržať príslušná vyhláška - najmä pasáž že linka musí byť označená cieľom. A nie, keď vopred vieme že pôjde k Avionu, Súhvezdná nie je cieľ, ani keby sa na hlavu postavili.
Reply on: TomJ #227177:
A to sa ešte DPB môže tešiť, že si vodiči vedia cieľ vybrať. U nás v Nitre to zatiaľ buď nie je možné, alebo nikto nevie, ako sa to robí.
Reply on: Ike #227175:
Ja by som taký výlukový cesťák pre linku 39 mal vo Worde spracovaný za dve hodiny (možno aj menej). Tak nech sa nevyhovárajú, že je to neviem ako náročné. Výlukový CP môže byť kľudne aj improvizovaný, nemusí mať nutne rovnaký formát ako bežný CP, ale hlavne, aby na zastávke visel.
A keď nevedia nahrať do palubákov výlukové CP, tak aspoň mohli dôsledne informovať vodičov, aby si nastavili správny cieľ.
http://www.slovakrail.sk/fileadmin/dokumenty/NAD_2018/30-tyzden/vyluka_Rajka_-_Hegyeshalom_7._-_10.2018_.pdf

Akou náhradnou súpravou tie vlaky budú vedené? Žeby k nám z Maďarska na S8 prišlo niečo čo sme tu ešte nemali? Skôr však predpokladám, že v skutočnosti to bude taký istý naftový motorák ako dnes, lebo niečo elektrické (napr. Ventus z Gysev) by na elektrinu cez Rusovce neprešiel?

Ozaj ale súprava zložená z elektrickej lokomotívy a vagónov ako na EC cez Štúrovo by mohla ísť cez Rusovce aj administratívne takmer okamžite, nie? Alebo iba naftová lokomotíva s vagónmi by bola možným dočasným riešením? Teda vozeň by stačil iba jeden, ale to by sa zas neoplatilo - lokomotíva iba jeden vozeň ťahať... Už sa v tom strácam. ?

Tipujem, že budú opravovať to o čom som dávnejšie písal v predposlednom odstavci v mojom príspevku #224244

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.