Reply on: 810zssk #227191:
Ja vidím problém aj so slovenským vnútroštátnym úsekom na S8. Vieme, že na ŽST Rusovce nie je predajné miesto (aj keď pracovník ŽSR by to tam určite zvládol prevádzkovať podobne ako v Lamači). Automat tam tiež nie je. A maďarský sprievodca v úseku "Rusovce - Petržalka" a späť ide ako bežný cestujúci [niekedy ide za rušňovodičom]. A rušňovodič ZSSK lístky tiež nepredáva ani nekontroluje podľa mojich informácií. Takže neoficiálne a nelegálne je preprava na S8 pre každého bezplatná. ?V opačnom smere (v Petržalke na stanici) je v predajnom mieste ZSSK možné kúpiť asi všetky druhy cestovných lístkov do Rusoviec (podľa tarify ZSSK aj podľa tarify IDS BK) a niekde je tam tuším aj žltý automat na cestovné lístky prevádzkovaný DPB, ale červený multifunkčný označovač z BID je iba na 1. nástupišti odkiaľ ale jazdia iba vlaky do Rakúska... Alebo sa niečo zmenilo?
UPDATE: Podľa http://www.slovakrail.sk/sk/sluzby/sluzby-na-stanici/predajne-miesta-pokladnice/r.html je už stanica Rusovce obsadená predajným automatom. Akým? Zo ZSSK alebo z BID? A kde je tam - vonku na nástupišti? Dávno som nevidel taký zo ZSSK, čo ten vlastne dokáže predať? Iba v hotovosti? Je mi jasné, že lístky za tarifu IDS BK nedokáže predať.
Peon
Akou náhradnou súpravou tie vlaky budú vedené? Žeby k nám z Maďarska na S8 prišlo niečo čo sme tu ešte nemali? Skôr však predpokladám, že v skutočnosti to bude taký istý naftový motorák ako dnes, lebo niečo elektrické (napr. Ventus z Gysev) by na elektrinu cez Rusovce neprešiel?
Ozaj ale súprava zložená z elektrickej lokomotívy a vagónov ako na EC cez Štúrovo by mohla ísť cez Rusovce aj administratívne takmer okamžite, nie? Alebo iba naftová lokomotíva s vagónmi by bola možným dočasným riešením? Teda vozeň by stačil iba jeden, ale to by sa zas neoplatilo - lokomotíva iba jeden vozeň ťahať... Už sa v tom strácam. ?
Tipujem, že budú opravovať to o čom som dávnejšie písal v predposlednom odstavci v mojom príspevku #224244