Reply on: 810zssk #225900:
A prečo musí vodič MHD spĺňať viac, ako VP príslušnej skupiny? A prečo vozidlá MHD, taxislužby ale trebárs aj pohrebné, musia absolvovať STK častejšie, ako civilné vozidlá? A prečo je to tak na celom svete? Majú problém na celom svete?Ale toto všetko sú veci, ktoré mňa netrápia, len si dokážem predstaviť jednoduchších spoluobčanov, ako v záujme nižšej ceny polezú aj do plesnivého Oltcitu s 85-ročnou dôchodkyňou za volantom a až sa niečo stane, budú kričať, že ich štát neochránil.
Dokážem si predstaviť zmeirnenie podmienok pre taxikárov (načo v čase navigácií skúška z miestopisu? Načo v čase appky oklamateľný taxameter?) ale nie ich úplné vypustenie.
Čo ale trápi mňa je to, že Uberistom ide v prvom rade o krátenie daní a to všetko ostatné je len dymová clona okolo. A keď nebude nikto platiť dane, z čoho potom ten štát postaví pre Zákazníka tie diaľnice, keď je proti súkromným?
BigMac
A preto navrhujem okamžitý návrat ku klinovému písmu.
Odôvodnenie: neexistencia znaku pre platnosť cestovného poriadku zamedzuje možnosti vzniku jeho zámeny s podobným znakom...
? ?