Reply on: Mirtschi #225366:
Dakujem. Nieco take som predpokladal, kedze eurofondy su primarne urcene na potieranie regionalnych rozdielov, kym TEN-T sa realizuje aj v "bohatsich" castiach EU. Podstatne to samozrejme je, lebo od toho zavisi ci vieme prostriedky presuvat na neTEN-Tacku agendu (vratane mokreho sna v podobe Filialky bez vazby na dialkovu dopravu). Kazdopadne, aj v ramci TEN-T existuju pre Slovensko podstatne lepsie riesenia (zmurk, 110, zmurk).
barack40
Aj vrámci jedného dňa je doprava dosť nárazová. Na jednej strane sú tu hluché časy (väčšinou 03:00 - 08:00 a 15:00 - 19:00), kedy toho jazdí málo a neraz sa niekoľko hodín nepohne ani koleso, v iných časoch ide aj niekoľko vlakov na odhlášku po sebe (medzi ÚNS a Petržalkou sa čaká na odhlášku asi 8-9 minút, na Rusovce 10-12 minút). Vyťaženejší je úsek ÚNS - Nové Mesto, keďže z ÚNS je veľa východiskových a končiacich vlakov (+prístav).