Reply on: 810zssk #225131:
Áno, linku po Dunajskej - Nám. SNP si viem tiež predstaviť. ? Ako prioritu však vnímam potiahnutie tbusov (zatiaľ 202) priamo po Dunajskej ku Kamennému nám.

Ale predpokladam ze v niektorych casoch je dost silny prud ASMN - STU. To vsak tiez nie je neriesitelne, lebo ak by nahradna trolejbusova trat viedla po Radlinskeho a Majkovej, tak by zostalo spojenie zachovane 208kou a este dokonca mozno aj kusok zlepsene.
ivanbuto
Príjemnejšia by sa stala napr. rozšírením chodníkov a zúžením jazdných pruhov, elimináciou parkovania na chodníkoch, zriadením priameho priechodu pre chodcov v križovatke Mickiewiczova - Ul. 29. augusta, zrušením ostrovčeka, atď.
V kritickom úseku medzi Ul. 29. augusta a Alžbetkou sa veľmi chodníky rozšíriť nedajú - ak by tadiaľ ale do budúcna nejazdila tranzitná IAD, cesta by sa dala zúžiť, trolejbusy, ktoré by išli proti sebe, by vedeli vzájomne vyčkať.
Na Mickiewiczovej aj Ul. 29. augusta je ale špecifický problém, a to ten, že sú tu pomerne výrazné kongescie, v ktorých stojí MHD. Návrh úplného vylúčenia prejazdu IAD cez kritický úsek, v ktorom sa dnes spájajú dve silné trasy pre prechádzajúcu IAD, je asi najradikálnejším riešením, ktoré určite stojí za preskúmanie a má svoje výhody. Menej radikálne riešenia sú skôr celomestského charakteru, ako napr. Tebou spomínaná parkovacia politika.