Reply on: 810zssk #224912:
Prestaň používať to slovo moloch keď ani nevieš čo to je. A čo má byť štátny dopravca na úrovni 10-20% výkonov dnešných aby nebol moloch, aby sme peniažkami z našej kasy mastili vrecká niekomu inému? Nie nad tým, že peniaze idú do ZSSK máš nariekať. Choď opľúvať ministrov a vlády Ficove, Dzurindove, Mečiarovu a Radičovej, že dohadzovali všetky kšefty zlodejom zo ŽOS Zvolen a Vrútky. Súkronmíci opravujú pre zmenu u vekslákov z Loko Trans Šurany a to je taká istá mafia ako ŽOSky a teda to bude už lepšie ako ŽOSky? Aspoň ZSSK si robí teraz modernizácie Bpeer a Beer vozňov sama bez ŽOSiek. Mal si byť ty a ostatní čo tu opľúvajú ZSSK, keď ste volili predošlé vlády a potom ste pokrytecky mlčali, keď humpľovali ZSSK svojími hlúpymi nominantmi. Ale takto ste sa svojím hlasovaním vo voľbách podielali všetci na tom, že ZSSK bola rozkrádaná, potom ste pokrytecky mlčali, keď sa to aj Vašou vinou rozfrckali a teraz sa tvárite ako svätí, že vy nič a že idete spasiť osobnú dopravu rozkradnutím dotovaných lukratívnych výkonov do súkromných rúk. Budú sa nám naokolo štáty smiať, že ako sprostí likvidujeme národného dopravcu a keď za 10-15 rokov moloch menom EÚ padne, čo je skutočný moloch čo požiera dobré veci, tak potom česi, poliaci a maďari budú mať svojho dopravcu, budú mať na čom stavať a my čo? Budeme vyvlastňovať alebo sa doprosovať ako v Mochovciach talianskemu Enelu? ?
810zssk
- V zeleznicnej doprave narast o 13 percent (cca 54 tisic): "Na trati Zohor – Záhorská Ves sa predpokladá v roku 2018 mierne zvýšená dopravná obsluha oproti roku 2017 s pomerom financovania výkonov BSK:MDV SR. Rok 2018 má o 3 pracovné dni viac ako rok 2017. Na trati Zohor – Záhorská Ves je dopravný výkon realizovaný v rozsahu: cez pracovné dni 8 párov spojov a cez víkendy 3 páry spojov."
Planovany pocet kilometrov navyseny o 3410 km.
- V autobusovej doprave narast o 38 percent (cca 4,28 mil.): "Celkový objem odjazdených kilometrov z CP zohľadňuje odsúhlasený výkon v meste Malacky a linky do Chorvátskeho Grobu, taktiež presun autobusovej stanice na "Náhradnú AS Nivy"."
Planovany pocet kilometrov bez zmeny.
- V integrovanej doprave narast o 11 percent (cca 127 tisic) bez vysvetlenia narastu