Reply on: Ámos #224918:
Tak som si pozrel ten navrh rozpoctu a je to takto:- V zeleznicnej doprave narast o 13 percent (cca 54 tisic): "Na trati Zohor – Záhorská Ves sa predpokladá v roku 2018 mierne zvýšená dopravná obsluha oproti roku 2017 s pomerom financovania výkonov BSK:MDV SR. Rok 2018 má o 3 pracovné dni viac ako rok 2017. Na trati Zohor – Záhorská Ves je dopravný výkon realizovaný v rozsahu: cez pracovné dni 8 párov spojov a cez víkendy 3 páry spojov."
Planovany pocet kilometrov navyseny o 3410 km.
- V autobusovej doprave narast o 38 percent (cca 4,28 mil.): "Celkový objem odjazdených kilometrov z CP zohľadňuje odsúhlasený výkon v meste Malacky a linky do Chorvátskeho Grobu, taktiež presun autobusovej stanice na "Náhradnú AS Nivy"."
Planovany pocet kilometrov bez zmeny.
- V integrovanej doprave narast o 11 percent (cca 127 tisic) bez vysvetlenia narastu
Ike
Čo sa týka vyplakávaniu za ZSSK tak som trochu skeptický, že možno aj bude ? Nie preto, že by som bol zástaca drakonickej centralizácie, ale preto, že máme, nazvime to "veľmi dobré skúsenosti s dezintegráciou" a na "opratách máme problém udržať dva kone vo verejnom záujme" ?