Celkovo dufam, ze v buducnosti bude mensie mnozstvo regiobusov jazdit na AS. Pride mi absolutne plytvanie verejnymi zdrojmi aby takmer vsetky regio busy museli ist az na stanicu.
Skoda, ze nemame poriadny prestupny terminal napr. na Zlatych Pieskoch, kde by mohla koncit vacsina autobusov a potom prestupit na L4. Radsej usetrene peniaze dat na zlepsenie intervalu L4.
A ak teda naozaj maju slovak lines jazdit expresne po BA tak by bolo super keby mali aspon pouzitelny CP a zobrazovali sa na zastavkovych tabuliach aby sa naozaj dali vyuzivat aj ako MHD... neviem ci sa toho, ale niekedy dockam v BA kde si dopravca urcuje ako bude jadit a nie objednavatel
Skoda, ze nemame poriadny prestupny terminal napr. na Zlatych Pieskoch, kde by mohla koncit vacsina autobusov a potom prestupit na L4. Radsej usetrene peniaze dat na zlepsenie intervalu L4.
A ak teda naozaj maju slovak lines jazdit expresne po BA tak by bolo super keby mali aspon pouzitelny CP a zobrazovali sa na zastavkovych tabuliach aby sa naozaj dali vyuzivat aj ako MHD... neviem ci sa toho, ale niekedy dockam v BA kde si dopravca urcuje ako bude jadit a nie objednavatel
Mike
Ak niekto dochádza z regiónu do Petržalky s tým, že robí v okolí žel. st. (ideálne Viena Gate, poťažmo digital park), ale pôjde tam z okresu SC či PK cez upchaté príjazdové cesty a následne bude upchatý celý obchvat vrátane Prístavného mosta aj do Petržalky, tak pri narastajúcom počte áut môžu byť o 2-3 roky pravidelne také zápchy, že aj ten vlak čo robí tour po všetkých ružinovských žel. priecestiach bude na tej stanici rýchlejšie.
Súhlasím s potrebou dobudovania TIOPOv, ten Ružinovský pri Súhvezdnej bude v ešte akceptovateľnej pešej dostupnosti od bizniscentier v okolí Galvaniho a chelo by to nejaký aj v Petržalke (môžeme diskutovať o polohe či pri priecestí Černyševského alebo +-500 metrov).
Ale neviem, či je stále až taký dopyt po tej doprave do centra. Čo je to centrum, alebo širšie centrum? Pešia zóna? Tam je možno s výnimkou Tatracentra a pár podobných budov za posledných 15 rokov stabilný počet pracovných miest = stabilný dopyt ráno. Ale najväčšie ciele ľudí ráno sú veľké podniky (VW, Slovnaft), školy a bizniscentrá - kde sú koncentrované pracovné miesta na malej ploche. A ich najväčší výskyt je podľa štatistík v 2. a 3. okrese, nie v 1. okrese - teda v centre. To sú tie spomínané polus towers, lakeside, v 2ke okolie Nív, Prievozskej, pribudol Rosum, okolie Galvaniho, v Petržalke Digital park. A keď pribudnú ďalšie, tak opäť najskôr v 2. alebo 3. okrese. A sem tá najrýchlejšia cesta MHD určite nie je vždy z Hlavnej Stanice.