Reply on: N/A #224045:
Ja už som ti raz písal, že mi nemusíš písať tvoje DOMNIENKY.Aké rušenie prevádzky divadla hlukom a vibráciami?
Aké narušenie konceptu?
Aká bariéra?
Vieš o tom ,že to "potenciálne nebezpečenstvo" je také, že Obchodná je najmenej nehodovým úsekom v Bratislave? Proste sa tam tí ľudia s električkami naučili spolu žiť. A električka na pešej zóne je bežná vec v celom svete. Na takej Masaryčke v Brne by si sa asi zbláznil.
Prečo nie Landererova, ti už napísal 810zssk aj s tvojou zlomenou palicou - omnoho viac kolíznych bodov. A ako by si tú električku od Šafka na tú Landererku priviedol? Čo je to dopravná ulica? Doprava je pre ľudí, nie pre ulice.
N/A
Prečo nie po Pribinovej:
- rušenie prevádzky divadla a kultúrneho zážitku hlukom a vibráciami
- narušenie architektonického a umeleckého konceptu budovy divadla a jeho okolia od Kusého, Paňáka a Bauera
- zabratie námestia pred budovou divadla
- vznik bariéry medzi hlavným vchodom do divadla a nadväzujúcim námestím, čo obmedzí aj prístup do divadla
- znehodnotenie pokojnej zóny, zníženie komfortu a potenciálne nebezpečenstvo najmä pre deti - rodičia napríklad už budú musieť dávať v tomto priestore na deti pozor, nebudú ich môcť nechať voľne behať a pod., čo sú všetko faktory vplývajúce na kvalitu verejného priestoru
- obslúženie iba malého územia južne od Pribinovej (iba budov Eurovei)
Prečo áno po Landererovej:
- obslúženie omnoho väčšieho územia - komplexy po južnej aj severnej strane Landererovej
- malá vzdialenosť od budov Eurovei, pohodlná pešia dostupnosť, takže aj toto územie by bolo obslúžené
- potenciál priameho pokračovania po Prístavnej ďalej (teda bez zbytočných zákrut)
- ide o dopravnú ulicu, netreba na nej obmedzovať chodcov, verejná doprava na ňu patrí