http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=700000&id_dokumenty=11047874
Chapem to spravne, ze pre obluk medzi zastavkou Jurigovo namestie (ktora ani nebude) a Segnerova nie je naprojektovane prevysenie? A to ma byt naco dobre? Nesposobuje to zbytocne velke opotrebovanie vonkajsej kolajnice a aj mensi komfort pre cestujucich?
Chapem to spravne, ze pre obluk medzi zastavkou Jurigovo namestie (ktora ani nebude) a Segnerova nie je naprojektovane prevysenie? A to ma byt naco dobre? Nesposobuje to zbytocne velke opotrebovanie vonkajsej kolajnice a aj mensi komfort pre cestujucich?
Ike
Určité má dpb zabezpečovať zakladnu dopravnú obsluznost. Ak chýbajú vodiči, tak linka do Hainburgu urcite nevynecha, dpb obetuje radšej verejný spoj ako komerčný. Je to rovnako nesprávne, ako keby zssk nemala rusnovodicov, ale radšej by vypravila ic v subehu s leo express ako lokalku do rajca.
Komerčná doprava by z pohľadu dpb mohla byť ok, keby vzťahy fungovali, ako majú, že mesto organizuje mhd a dpb dodá ľudské zdroje a infraštruktúru. Ale nie v situácii, keď je mesto bankomatom.