Reply on: Sommelier #221421:
Veď preto som napísal, že to nie je čiernobiele. Samozrejme ziskom z komerčných liniek si môže dopravca vykrývať stratu (otázne je, prečo by to robil - tie náklady na linky vo verejnom záujme sú objektívne). Najlepšie je oddeliť to úplne. A samozrejme by to nemalo byť opačne, že šotoaktivity vydávané za komerčnú dopravu by mali byť kryté z verejných zdrojov. Ale vravím, nejde tu iba o financie, ale aj o ľudské zdroje.
roman2
Ámos a spol. nevidím dôvod prečo by tu nemohli prebiehať homologizačné skúšky na nový model trolejbusu.Kde ste boli keď sa tu homologizovala 30Tr pre Banskú Bystricu? ? nechcem byť zlý,ale aj keď 30/31Tr nie je bohviečo buďte radi,že to tu je ? je to nízkopodlažné,klimatizované a ešte stále takmer nové (aj keď niektoré viac stoja ako jazdia),ale za posledné desaťročia je to to čo spĺňa normy 21.storočia nie jak vybúchané,hrdzavé 14/15Tr-ky,ktoré v hlavnom meste členského štátu EU už dávno nemali jazdiť.To,že asi nevydržia toľko koľko 14/15Tr je iná vec,ale taká je dnešná doba.Všetko sa dnes vyrába tak,aby to vydržalo minimum,aby spotrebitelia znovu kúpili nový výrobok ?
Obrátim list teraz ? zaujíma ma ako dopadol tender na BUSy,či sú už známi víťazi ?