Reply on: Viko #221258:
Podstata problému bola v tom, že vozidlá 30Tr/31Tr majú vyhradené iba miesto pre kočík pri tretích dverách, pri ostatných dverách sa nachádzajú sedadlá a teda nie je možné umiestniť bicykel pri iných dverách z dôvodu limitácie priestorovými možnosťami. To isté sa týka typu 29T, ktorý taktiež okrem miesta pri predných dverách neposkytuje skladbou interiéru miesto pre bicykel – v poslednom článku sa nachádzajú jednotky sedadlá a bicykel pri týchto sedadlách by blokoval ich využívanie. Pokiaľ ide o typ 30T, tam tento problém nie je, z dôvodu dostatku ponúkaného priestoru obojsmerného vozidla – oproti každým používaným dverám je voľný priestor nevyužívaných dverí. Vyriešilo sa to šalamúnsky a to odporúčaním o neprepravovaní bicyklov v nových vozidlách.Dôvody sú nasledujúce:
1) Nakúpili sa vozidlá s nevyhovujúcou skladbou interiéru, ktoré okrem miesta pre jeden alebo dva kočíky neposkytujú miesto pre iné typy prepravovaného nákladu (bicykle, batožiny, garniže, atď.)
2) Neuvažovalo sa s tým, že vo vozidlách by sa mali prepravovať bicykle, pričom už napríklad v Krakove boli dodané nové vozidlá uspôsobené na prepravu bicyklov (https://imhd.sk/transport/galeria-media/393/krakow-krakov/144300/Miesto-na-bicykle-v-901?&ref=transport%2Fgaleria%2F393%2Fkrakow-krakov%3F%26p%3D22)
3) Pretrvávajúca nekoncepčnosť jednotlivých nákupov vozidiel
Jojan
Ale ak nastúpi (hlavne v zimnom období) bezdomovec, ktorý čo i len v jednom exemplári dokáže krásne zamoriť celú dlhú Škodovku a prespáva v nej z konečnej po konečnú, kde je vtedy ten promptný vodič? Väčšina na to kašľala a vozili ich tam v kuse a čo som videl, ani na konečnej (v Karlovke) sa dajako neunúvali ich vystrnadiť.
A vyslovene proti zákazu - nastúpi si rodinka - polohlučná, dve decká veselo lížu zmrzku, tatko práve načína veľký hambáč a mamka má polorozjedenú bagetu... a kričia jeden cez druhého.