Podstata problému bola v tom, že vozidlá 30Tr/31Tr majú vyhradené iba miesto pre kočík pri tretích dverách, pri ostatných dverách sa nachádzajú sedadlá a teda nie je možné umiestniť bicykel pri iných dverách z dôvodu limitácie priestorovými možnosťami. To isté sa týka typu 29T, ktorý taktiež okrem miesta pri predných dverách neposkytuje skladbou interiéru miesto pre bicykel – v poslednom článku sa nachádzajú jednotky sedadlá a bicykel pri týchto sedadlách by blokoval ich využívanie. Pokiaľ ide o typ 30T, tam tento problém nie je, z dôvodu dostatku ponúkaného priestoru obojsmerného vozidla – oproti každým používaným dverám je voľný priestor nevyužívaných dverí. Vyriešilo sa to šalamúnsky a to odporúčaním o neprepravovaní bicyklov v nových vozidlách.
Ešte som (okrem státia menšieho psa na sedačke - čo je vec arogancie pána) nemal so psom v MHD žiadnu zlú skúsenosť. Ani ako spolucestujúci a ani ako človek, čo má so sebou psa.
Suhlasim . Nech mi niekto skusi obhajit dovod nakupu 24ks midi vozidiel. Popri jestvujucich 38ks BN10 a 10 Urbino a ich nasadenie na linky. ? Ratam uz aj vsetky stare B,BN 9.5 ako vyradene aj tak.
Čo sa týka psov (ja osobne ich nemusím), tak môžem skonštatovať, väčšinou o nich človek ani nevie a zrejme všetky sú vyčesané, udržované a nesmrdia, lebo je to otázka prestíže pred susedmi, nech vidia, čo to my chováme ...!
Ale ak nastúpi (hlavne v zimnom období) bezdomovec, ktorý čo i len v jednom exemplári dokáže krásne zamoriť celú dlhú Škodovku a prespáva v nej z konečnej po konečnú, kde je vtedy ten promptný vodič? Väčšina na to kašľala a vozili ich tam v kuse a čo som videl, ani na konečnej (v Karlovke) sa dajako neunúvali ich vystrnadiť.
A vyslovene proti zákazu - nastúpi si rodinka - polohlučná, dve decká veselo lížu zmrzku, tatko práve načína veľký hambáč a mamka má polorozjedenú bagetu... a kričia jeden cez druhého.
A čo keď neprepravujem bicykel, ale batožinu? Tá sa predsa môže voziť aj bez vyhradeného miesta, rovnako ako nemajú vyhradené miesto rysovacia doska, garniža a ďalšie veci v PP pospomínané. ?
Ja tomu rozumiem ? len mi príde jemne povedané úchylné, ak DPB necháva interpretáciu prepravného poriadku na subjektínom a neodbornom hodnotení veku vozidla zo strany cestujúceho. Áno, väčšina ľudí vie odlíšiť K2S od 30T, ale technický preukaz tie dráhové vozidla vycapené nikde nemajú. Navyše, aká je definícia "nového trolejbusu"? ?
Interpretácia je jedna vec, ale tam sa argumentovalo tým, že v nových vozidlách nie sú piktogramy bicykla, ani v TP nie sú uvedené miesta pre bicykel. Taká primitívna logika.
Predpisy sú na to, aby sa dodržiavali, to súhlasím. To ale neospravedlňuje tento DPB marazmus, kedy na spoje rovnakého dopravcu platí rôzna interpretácia prepravného poriadku. Ako má fungovať integrovaný dopravný systém, keď integrácia nefunguje ani v rámci jedného dopravcu.
Valec