Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ajka1 #220118:
Dobré je keď vodič vidí o akého psa sa jedná takže asi prednými alebo strednými s tým že psa treba nahlásiť tak ako ttebárs kočík.Po tomto úkone sa môžete presunúť do časti trolejbusu kde je najmenšia frekvencia,keď sa to ovšem dá.Takto nebudete dráždiť cestujúcich a cestujúci psa.Prepravný poriadok toto striktne neprikazuje.Samozrejme je iné keď nastúpi človek zo psom velkým ako malý kôň.Vtedy je asi najlešie keď je iba v zadu.Keď sa jedná o čivavu ktorú držilte na rukách tak to je úplne jedno.O tom
že p.p.prikazuje aby mal pes náhubok alebo bol v pevnej schránke asi písať netreba.
S pohľadu vodiča si myslím že niekedy ľudia viac štekajú a sú nebezpečnejší ako psy a preto mám pocit že by som radšej vozil ich ako ľudí.

A teraz ma môžete ukameňovať ?
Reply on: S499.1023 #220117:
Ďakujem. A to je dobré alebo zlé, že autor otázky je opäť identifikovaný bez čítania nicku? ?
Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať,do ktorých dverí odpredu od vodiča sa môže nastúpiť so psom? Ide o nové trolejbusy - typ neviem, ale chodia také 201 a 202. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
Reply on: Peon #220106:
EC príplatok nemá s integráciou nič spoločné. Ani v Česku nie sú EC integrované v IDS. Vo VOR sú integrované všetky vlaky ÖBB, v BKK nie. Takže tak. Či budú EC integrované do IDS BK, záleží čiste na dohode medzi ZSSK (poťažmo ministerstvom ako objednávateľom a platcom dotácií) a BID. Autor otázky opäť identifikovaný bez čítania nicku.
Reply on: roman2 #220114:
Nehovorí sa "sa uvedom" ale "sa spamätaj" alebo "si uvedom (niečo"). Ale po faktickej stránke súhlasím. Mbendžala so svojou nesústredenosťou predstavuje latentné ohrozenie bezpečnosti cestnej premávky a preto by mal v záujme ako svojom, tak celospoločenskom odovzdať vodičský preukaz.
Reply on: 810zssk #220105:
Predpokladám, že toto je testovacia verzia, kde nahrali všetko možné. Minimálne Nové Mesto a Kvetoslavov nebude hlásiť naraz a tie úvodné žvásty hádam tiež nie. Ale hlásenie staníc mi príde OK.
Reply on: mbendzala #220097:
Čo je nevhodne nastavené?Sa uvedom a poriadne sa venuj vedeniu vozidla a sledovaniu premávky okolo seba ? ďalší pseudomudrlant,ktorý vytiahne auto akonáhle začne viac fúkať vietor ? robíš z toho vedu ako keby ti tá svetelná signalizácia išla odkusnúť z hlavy ? neviem ako vy prítomní diskutujúci,ale ja som v pohode prešiel keď mi išla naskočiť červená (áno pravidelný vodič to rospozná kedy sa "zasekne" blikavá oranžová a ide skočiť červená) a na celom predmetnom úseku to nie je nič nezvládnuteľné nakoľko v skorých ranných hodinách/v noci/cez víkendy nie je taká hustá premávka ? a keď už sa bavíme o fungovaní na západe,tam je názorný priklad ako sa má MHD preferovať či už preferenciu na svetelných križovatkách,ale aj BUS pruhmi,ktorých máme málo,aj keď sa sľubovalo ich zvýšenie,ale holt KDI si leští svoje ego všemožným podporovaním IAD na úkor MHD ?
Reply on: Ehm #220112:
Neboj, to sa Srovna ?
Reply on: Mikimaus #220103:
Je tam tvrdé "l" ako v ruštine ?
Reply on: Peon #220106:
V Rakusku som v pohode jazdil v Railjetoch s PCL od VOR (Wien - Wr. Neustadt, Wien - St. Pölten).
Reply on: Peon #220106:
MAV-START neuznava BKK doklady na území IDS Budapest v IC, EC, EN, rj vlakoch. To viem...
Reply on: MatejBA #220107:
Aj Sekule, ci Cifer su v Trnavskom kraji. Useknutie IDS BK jednu stanicu pred uzlom Kuty a Trnavou mi pride zvlastne a bolo by celkom fajn to uz dotiahnut (a nasledne zaintegrovat vsetky dotovane vlaky).
Reply on: Peon #220106:
No neviem ci to bude tak skoro v IDS BK, kedze Kuty su v Trnavskom kraji, zalezi primarne na nich, ako sa dohodnu s BSK 🙂
Nejako si nie som istý: Je alebo nie je zaintegrovaný EC 130 Varsovia ako jeden z mála EC (označený tiež ako Ex4) v IDS JMK?

Čo myslíte, keď raz bude IDS BK z Bratislavy až po Kúty, tak budú zaintegrované aj EC?

Vieme, že na Slovensku sa za cestovanie EC pripláca k cestovnému 1 €. V Česku nie je taký príplatok. Ako je to v Maďarsku a ako v Rakúsku?
Reply on: Ike #220104:
Vsak ked to zrychlia tak na 1,5-nasobok, tak by to mozno aj bolo pouzitelne ?
Reply on: Mikimaus #220103:
Čo sa Ti na tom nepáči?
to fakt bude oficialne hlasenie RJ?? ? ?

https://soundcloud.com/lukashajdu/rjsk-test
Reply on: Joyki #220101:
Máš pravdu, bez vyriešenia katastrofálneho stavu železničných vozidiel národného ale aj toho súkromného dopravcu sa to bude len zhoršovať a viac ľudí bude presadať do áut, lebo tam aj keď v kolóne, si každý sedí vo svojom teplúčku.
http://vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230100
http://vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230245
http://vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230438
S 60 dnes rano: REX 1872 vypadol a nasledny Os do BA (prich. 6:59), ktory bezne jazdi napchaty, od Senca nepobral ludi. Akurat usek IDS. V Bieli sa museli natlacit, 3/4 Bernolakova zostala na stanici, Ivanka sa musela natlacit, ale nie celkom uspesne, Vajnory tazkosti pri vystupe a nastupe.
Takato je rezerva kapacity vo vlakoch, ... jediny spoj vypadne este na useku pred IDS a primestie uz nedokaze pobrat. Fakt gratulujem, riesme dalej 45prudove kolektory.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.