Reply on: zlomok #219820:
Vďaka za perfektný dokument!!! Chvíľami som mal pocit, že to nemohlo byť z roku 1972 - ani technicky a ani obsahovo... Výborná kamera, výborne zdigitalizované a výborný komentár! Prekvapilo ma, že v tom čase bola autobusová doprava zastúpená výhradne Jelczom. Dva roky na to, už začali jazdiť v ZTM Warszawa prvé Ikarusy ako odpoveď na zúfalú situáciu. Metro bolo v tom čase úplne v nedohľadne... Zlomok má pravdu, je zarážajúce, že Bratislava v roku 2017 sa viac podobá W-we v 1972-om, ako W-we v 2017-tom, to je fakt! Kto bol vo Varšave v posledných rokoch, sám môže porovnať, čo sa za vyše 40 rokov spravilo tam a čo v Bratislave?!
Ešte raz - vďaka zlomok!
Ike
"Nasleduje zastávka... Horský park... Prosím pozor, v zmysle vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky číslo tristopäťdesiaťjeden z roku dvetisíc desať, paragrafu 33, Druhy zastávok a zastavovanie na zastávkach, odsek jeden písmeno bé kód dva sa zastávky z hľadiska zastavovania vlakov na nich sa delia na okrem iného zastávky na znamenie, v ktorých zastavujú vlaky všetkých vyznačených liniek určených na prepravu cestujúcich za podmienky, že cestujúci, ktorý chce v zastávke vystúpiť, dá včas znamenie vodičovi vnútorným dorozumievacím
zariadením vlaku. Upozorňujeme, že v zmysle predmetného právneho predpisu sa na základe paragrafu 2, Výklad základných pojmov, písemena o rozumie vlakom skupina dráhových vozidiel dopravovaná najmenej jedným hnacím dráhovým vozidlom alebo samostatné hnacie dráhové vozidlo, alebo traťový stroj s vlastným pohonom označený predpísanými návesťami, ktorý ide podľa cestovného poriadku alebo podľa pokynu osoby, ktorá riadi dopravu na dráhe; na električkovej dráhe alebo trolejbusovej dráh e postačuje, že vlak ide s vedomím osoby, ktorá riadi dopravu na dráhe" ?