Myslím, že po Plavecké Podhradie ako tak je. Inak mám pocit, že ŽSR nikdy oficiálne nedeklarovali nezjazdnosť trate do Plaveckého Mikuláša, tak by bolo vhodné im trocha podkúriť.
Predpokladam ze v Miloslavove je umiestnenie doriesene. Kvetoslavov uz je mimo BSK, ten teoreticky moze mat status ako Cifer a podobne (hoci by to bolo nevhodne).
Co sa 112 tyka (hrabe im?), tam nebude ten rezim co na S25?
Ak v BA o 20 rokov zanikne električková doprava, tak len preto, že mesto nebude (tak ako doteraz) chcieť nájsť peniaze na údržbu jej dráhy a eurofondy už na to nebudú. Ale ešte predtým zanikne trolejbusová doprava, lebo o 30/31Tr sa dovtedy všetky v krátkom čase po sebe rozpadnú.
A môžeš si byť istý, že žiadne bus pruhy situáciu v doprave nezlepšia.
"sa PLNE tarifne zaintegruje trat az po Kvetoslavov, t.j. doplnenie KOCL do Kvetoslavova a Kvetoslavova zastavky"
Viac dopravcov plne zaintegrovaných... ako to tu čítam, tak je už rozhodnuté, že na 131 bude jazdiť aj ZSSK. Tak som zvedavý, či a kedy sa MDVRR uráči o takomto zámere poinformovať integrátora a koľko podmienok si ŽSR nájde, prečo sa tam tie KOCL nedajú umiestniť. Takže pri troche šťastia, sa ich tam podarí umiestniť tak v roku 2020.
Ale možno to bude lepšie ako s traťou 112, kde sa má začať jazdiť od konca februára.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki