Reply on: Rubber38 #218772:
Iste, čiastočne sa to eliminovať dá, no argument proti električkám to je. Tu však mnohí tvrdia, že žiadny argument nemám.Čo sa týka rozchodu, priznal som výhody užšieho rozchodu, boli mi vysvetlené. Hovoríme o nevýhode, neviem prečo sa k tomu vracajú. Všetci sa zhodneme na tom, že rozchod sa meniť nebude, nie je to relevantné.
Rubber38
Najmä svetelnou signalizáciou na prechodoch/prejazdoch, ktorá dnes chýba, ďalej napr. lepším označením trate pre IAD príp. zábranami proti prechodu chodcov (počet ochromení ED z dôvodu stretu s chodcom mimo prechodu je ale minimálny).
Poruchy na trakčnom vedení sa tiež dajú do budúcna riešiť napr. možnosťou ujsť normálnu (nie pár metrov, ako dnešné Škody, ale min. po ďalší úsek vedenia) vzdialenosť na núdzový batériový pohon, je to menej sci-fi, ako 100% elektrobusy PLNE sa rovnajúce dnešným autobusom.