Reply on: Viko #218788:
No to si sa natrápil.Busy by sa predsa nemuseli obchádzať v protismere, vošli by na cestu medzi autá. Bus pruhy by mohli byť pri chodníku, nemuseli by byť v strede. Bolo by to praktickejšie a bezpečnejšie pre cestujúcich. Nebolo by treba chodiť cez cestu a aj z pokazeného busu by sa vystupovalo na chodník.
Doterajšie električky trčali na Račku len vtedy, ak sa vodič neposunul úplne dopredu. Tie nové blokovať budú.
Ten autobus tam trčal preto, že vodič vošiel do križovatky aj keď vedel, že bude zavadzať. S električkami na Račku je to iné. Majú pred sebou čisto tak idú. potom však musia nečakane zastať a blokujú inú dopravu.
Rubber38
Najmä svetelnou signalizáciou na prechodoch/prejazdoch, ktorá dnes chýba, ďalej napr. lepším označením trate pre IAD príp. zábranami proti prechodu chodcov (počet ochromení ED z dôvodu stretu s chodcom mimo prechodu je ale minimálny).
Poruchy na trakčnom vedení sa tiež dajú do budúcna riešiť napr. možnosťou ujsť normálnu (nie pár metrov, ako dnešné Škody, ale min. po ďalší úsek vedenia) vzdialenosť na núdzový batériový pohon, je to menej sci-fi, ako 100% elektrobusy PLNE sa rovnajúce dnešným autobusom.