Reply on: munww #218784:
Ach bože môj, hovorím si aj ja. Vyasfaltovaný ex-električkový pás, busy sa míňajú každých 30 sekúnd, vodič busu uvidí prekážku dlhú 18/24 metrov, dostatočne skoro mení svoj pruh, ako duch prejde cez protiidúci autobus a zaradí sa spať, hrdý ako rutinne to zvláda, ten za ním si počne rovnako hrdinsky, ten za ním tiež... A takto to pôjde dáku desiatku minút kým nepríde Trakker, lebo to predsa nie je zlá električka čo by sa vedela vzájomne odtlačiť. Alebo prifrčí spasiteľ dispečer, nakáže aby sa protiidúci autobus uhol do kolóny áut či na trávu so stĺpami, vlastne zabudol som, načo nám je tráva, asfalt víťazí, globálne otepľovanie je pre lineárne mysliacich ľudí.Koľajnica je nižšie o voľným okom neviditeľnú čiastku, ale tie rozdiely čo to spôsobí v stabilite, ojojój, tie tony čo sa zrazu navážia na jednu stranu, z toho sa nám vlnia BKV a prepadajú blaťáky, záhadne len bodovo hoci koľajnica je nižšie vždy, asi tie svine tony vedia, že vytvoriť prepad je zákernejšie.
Dlhá električka by trčala, fuj des hrôza amen tma, nech sa ľudia pchajú v kratšej. Dlhý autobus trčí, preboha len nie skrátiť, veď sa ľudia pchajú.
(Ľudskou rečou: tu to stráca akýkoľvek zmysel. Prečo musia alternatívci vždy mať tak nelogické názory ? )
Ike
Všetci sa zhodneme na tom, že električka sa rušiť nebude, nie je to relevantné