Reply on: zlomok #218128:
http://bratislavayimby.blogspot.sk/2016/12/odhalene-revealed-eurovea-ii.html"Ďalším zaujímavým prvkom je nová električková trať, ktorá by mala napájať zónu so Šafárikovym námestím, čo je podľa našich informácii reakcia na úspech prvej fázy električky do Petržalky a jej potenciálu priviesť množstvo ľudí do zóny."
... sebaovládanie som si vymakal pri rozhodovaní futbalu, takže tam tiež nie je problém
Doprava.Dolava
Starí ludia stým maju problem vylúštiť ktorý ide na Kupalisko a ktorý ide na Cintorín.
Stava sa že niektorí ludia pokročileho veku vidia zle aj ten transparent s cielom linky.
Napríklad "KOPCANY" sú velkým písmom ale už Kupalisko je na dva riadky s menšími písmenami a
detto aj Cintorín Petržalka je na dva riadky.
Pritom by stačilo vypísať na transparent "velkými" že CINTORíN alebo KUPALISKO bolo by to
jasnejšie viditelné.
A ku grafikonu,nie je vymyslený zle aj intervaly sú nastavené dobre ale kapacitne ranné a poobedné
spičky vozidla nestačia.Neviem či podla teba je "štandard" sa tlačiť v Buse už od Zochovej alebo sa
doň nezmestiť.
Okrem prazdnin by bolo užitočnejšie nasadiť Klbové vozidlá na L 80 a na L 95 12m vozy.
Ako tak sledujem že L95 ide v špičke každé 4minúty a vozí 10-15 ludí....
Kdež to L 80 ma interval 8 minút a vozí cca 60-80ludí v 12m voze.
Povedzme si že L80 kvazi "nosná" a L95 je iba zvážka ku električke.