Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #218143:
Ano, ak by sa stavala trat zo Safka smerom na Twin City, tak by urcite malo zmysel zobojsmernit Vajanskeho. Ale ani Petrzalka by nebola zla.
Zastávka Karpatská smer Račianske mýto, pripravujú základy na nový prístrešok/presun pôvodného, vie niekto viac?
Oznacnik presunutý asi 30 metrov proti smeru, šoféri zastavujú kde sa im chce a kde je menej ľudí, nerobím si srandu, dávajte si pozor.
Reply on: Doprava.Dolava #218145:
V rannej špičke je od cca 6:30 do cca 8:00 interval 4 minúty.
Reply on: MatejBA #218144:
Od kedy je na L80 4 minútový interval???pokiaľ viem je tam 7-8 minút medzi spojmi.
Reply on: Doprava.Dolava #218140:
Minuly tyzden Stvrtok okolo 15:15 smer Kremnicka zo Zochovej a 16:00 opacny smer som v pohode cestoval v L80 (ak to ma byt "plny" 12 metrovy voz, tak ani nelez do L32 ked pride Tedom).

Tento tyzden v Pondelok 8:45 a 9:30 (ten isty smer) som si uz aj sadol.

Vazne chces tvrdit, ze 4 minutovy ranny interval a 7,5 minutovy poobedny je malo? Pretoze casto jazdim L80 zo Zochovej casto a stalo sa len 1 (slovom raz), ze som nemohol nastupit 🙂
Reply on: 810zssk #218135:
"Otazkou je, ako by to bolo napojene. Aj do Petrzalky a Dubravky?"

Osobne si myslim, ze ak to budu robit, najrealnejsie je dvojka na Sturovu a od Mosta SNP priamy smer 🙂 (alebo mozno by bol konecne dobry dovod z obojsmernit Vajanskeho)
Reply on: Petto #218120:
To je buď zrakovo postihnutý vysokoškolák alebo vysokoškolák - študent Špeciálnej vysokej školy (napr. tej v Pezinku).
Reply on: Doprava.Dolava #218122:
Jasné, v Bratislave je len jedno kúpalisko a jeden cintorín, zato veľa zrakovo postihnutých vysokoškolákov.
Jasné bolo by najlepšie dať na všetky linky iba 12m vozidla...Na L80 stačia sanitky
Reply on: Valec #218127:
Aha ozval sa výrobca autobusov alebo ten čo robí grafikon 😃
Reply on: Mucho #218125:
No prevez sa celú rannú špicu a poobednu tiež a potom suď.
Reply on: piggee #218136:
Nuz, konecne by J&T bolo nejak prospesne pre rozvoj mesta ? Ak developeri dokazu tlacit na mesto, aby riesilo verejnu dopravu, tak je to len dobre.
Reply on: 810zssk #218135:
Kedze to je J&T, tak to oni zo svojich urite stavat nebudu. maximalne nechaju koridor a donutia mesto, aby to postavilo..
Reply on: N/A #218132:
Odbocka zo Safka do Eurovei by bola velmi dobrou spravou, je to ovela lepsia moznost napojenia tej zony ako Dunajska. Otazkou je, ako by to bolo napojene. Aj do Petrzalky a Dubravky?

Mesto by sa malo chytit a uvazovat potom nad predlzeniami jednak do biznis zony na Prievozskej, alebo k vychodnym radialam.

V tom texte mi chyba informacia ako si predstavuju vystavbu. Kto a kedy to ma stavat.
Reply on: N/A #218132:
Preto pred Umelkou nemohli byť zastávky autobusov... lebo tadiaľ pôjde električka. ?

Ale chápem, že v tej konkurencii obchodných centier si už uvedomili, že aj "socka" je na odlíšenie dobrá. Len aby to nenabralo až taký smer, že mieto garáží budú električkové vozovne v podzemí stavať (... i keď jeden si tam už plánuje celé zázemie pre autobusy vybudovať).
Reply on: zlomok #218128:
ADD2 elina v Eurovey : A potom sme sa zobudili ?
Reply on: zlomok #218128:
http://bratislavayimby.blogspot.sk/2016/12/odhalene-revealed-eurovea-ii.html

"Ďalším zaujímavým prvkom je nová električková trať, ktorá by mala napájať zónu so Šafárikovym námestím, čo je podľa našich informácii reakcia na úspech prvej fázy električky do Petržalky a jej potenciálu priviesť množstvo ľudí do zóny."
Reply on: zlomok #218128:
Krasne vizualizacie od J&T, ktore sa ako vzdy vobec, ale vobec nebudu podobat na realitu ich projektov.
Reply on: Viko #218129:
Mne na 80 skor vadi ten poznamkovy bordel v CP. Trochu to straca prehladnost.
Reply on: Doprava.Dolava #218122:
Tak poprve, cintorinov aj kupalisk je v Bratislave habadej, takze taky ciel neurcuje konecnu nijakym sposobom. To tam potom rovno moze byt Konecna 1 a Konecna 2 a bude to rovnako zbytocne ako Cintorin a Kupalisko. Lepsie by bolo ked tak premenovat konecnu pri kupalisku do tvaru "Kúp. Matadorka" - je to oficialny nazov, pod tymto nazvom ho poznaju generacie kym Udernicku najde malokto, navyse sa to elegantne vojde velkym fontom na jeden riadok.

Po druhe, si aspon trocha slabozraky, aby si mohol hodnotit, ako sa taki ludia orientuju v MHD?
Mozem ti za seba povedat, ze vo vacsine pripadov nie je problem najst si nejaku pomocku. Vseobecne sa linky rozoznavaju farbou ci velkostou vozidla, kde sa da tak smerom odkial prichadzaju, ak mas dilemu typu 83/84 a vies kam obe idu (a nerozlisis ani tvar cisel gulate/hranate) tak poctom riadkov (a pri 83/93 som si dokonca pomahal tym, ze ci je spodny riadok kratsi alebo dlhy, ale pri silnejsich chybach zraku by to uz samozrejme neslo).
L80 su sice rozne spoje rovnakej linky, ale aj tu sa da podla riadkov velmi dobre orientovat - bud uvidis velke Kopcany, alebo dve male mazanice (a popravde, niekomu od cintorina pomoze aj spoj k Matadorke, nebude predsa hodinu cakat na zastavke). Takze sa mi zda, ze robis z komara somara.

A na zaver, neda mi nereagovat na 95. Neviem, kde ju zvyknes vidiet, ale prazdna v spicke nejazdi. Jedina anomalia nastane, ked sa jeden voz oneskori a druhy ho dobehne alebo ide kratko po nom. Vtedy je 10-15 ludi moznych, ale za beznych okolnosti nedosiahnutelny sen. Dokaz najdes, ked uvidis tie baliky migrovat medzi nastupistami Farskeho. Sice som este nesiel ako sardinka, ale na solo to zdaleka nie je.
Povedzme si, ze L95 je integralna sucast nosneho systemu, akurat docasne posadena na asfalt. Zvazka su vymetaky typu L99.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.