A kde ho chcete fešáci testovať? ľudia predsa v Bratislave nepotrebujú ani električku, im stačí 18m SORka (viz nutnosť predĺženia l.95 na šafko...)
za b) testovali sa aj bus pruhy, je to super vec sa zistilo.... koniec....
MBCC je náhoda ako sviňa že sa podarilo nakúpiť po "testovaní", avšak toto sa už nezopakuje tak skoro.
DPB nie je ochotné ani debatovať o variante 15m vozidiel (btw, ten postreh keď 15m SU má kapacitu 145+1 a NB18 (18,75m) má kapacitu 150+1)
A za daľšie, možno to je len subjektívny názor, ale miesto skúšania stále kapacitnejšieho autobusu..načo nám je? Ak tam je reálne taký dopravný prúd...nemá zmysel sa baviť o nosnom systéme - električke? Taká 83 by dakedy uživila aj v 3min takte trojčlánkové vozy...ale miesto toho by zmysel malo skôr riešiť odbočkou z dúbravky po pražskej/brnianskej tram trať.....
za b) testovali sa aj bus pruhy, je to super vec sa zistilo.... koniec....
MBCC je náhoda ako sviňa že sa podarilo nakúpiť po "testovaní", avšak toto sa už nezopakuje tak skoro.
DPB nie je ochotné ani debatovať o variante 15m vozidiel (btw, ten postreh keď 15m SU má kapacitu 145+1 a NB18 (18,75m) má kapacitu 150+1)
A za daľšie, možno to je len subjektívny názor, ale miesto skúšania stále kapacitnejšieho autobusu..načo nám je? Ak tam je reálne taký dopravný prúd...nemá zmysel sa baviť o nosnom systéme - električke? Taká 83 by dakedy uživila aj v 3min takte trojčlánkové vozy...ale miesto toho by zmysel malo skôr riešiť odbočkou z dúbravky po pražskej/brnianskej tram trať.....
Davidoshmhd
Dokončenie 601 - pravdepodobný termín je jún 2017. Práce na karosérii sú ukončené, maká sa na vnútornostiach.