Reply on: 810zssk #215431:
To, prečo to nedali naprojektovať, aby to vyzeralo ako z 21. storočia, vedno, a dôvod je ten, že to boli diletanti. Dneska síce celá kritika padla na Euroviu, ale za všetky omeškania a problémy môže duo Schlosser/Ftáčnik a „úžasný“ projekt z dielne Remingu. Eurovia iba postavila to, čo bolo vo výkresoch. Kvôli NAD sa vypustila tráva na násype pred Farského, upravil sa aj výjazd pri Krasovského, ktorý mal pôvodne slúžiť pre NAD. Dopravné značenie na križovatkách nie je uspôsobené na NAD, ale to vtedy nikoho netrápilo. Dokonca ani nové vedenie mesta. Pokiaľ ide o Sad Janka Kráľa, nie je problém upraviť vjazd na Krasovského, ale zastávky nie sú vystavané na kombinovanú pravidelnú premávku autobusov z dôvodu výšky nástupnej hrany, teda bolo by potrebné žiadať výnimku zo STN.
Ámos
Na stavanie elektrickovych trati je tu mesto a nie investori. A keby magistrat konecne pochopil, ze rolu developera moze robit sam, mozno sa to tu opat trochu pohne spravnym smerom.