v DPMB zastal cas . . . do predvcerajska nezistili ze su prazdniny, a transparent na hl. stanici hlasil odchody podla pracovnych dni . . . . dnes som sa vo vozidle 212 dozvedel ze 212 ide od zimneho stadiona a 208 konci na cintorine Ruzinov . . . aj to nieco vypoveda o pracovnikoch DP
Minibus tam otočíš. 9.5ku to by chcelo vyskúšať. Iná vec je, že teraz je tam tuším zákaz vjazdu...
84 má zmyslel ako je teraz. Za zváženie by potom stálo presmerovanie napr. 95 do Auparku...
myslím, že ho neotočíš. To už je jednoduchšie po zriadení novej zastávky Farského pri elinách otočiť 84 namiesto na Jugmannovu doprava na nadjazd a niekde pri sade pri Auparku jej spraviť zastávku a potom do mesta cez Nový most
Myslíte si, že by malo zmysel po spustení električiek do Petržalky
- presmerovať linku 50 obojsmerne cez nábrežie a ukončiť ju pod Mostom SNP (zlepšenie obsluhy centra, napojenie na električky aj v opačnom smere a zahustenie spojenia medzi autobusovou stanicou a Mostom SNP).
Ako náhradu za dopravu do Auparku zaviesť novú linku obsluhovanú midibusmi na trase Aupark – Sad J. Kráľa (zastávka pri elinách, linka by zabezpečovala návoz ľudí z Auparku na linky 1 a 3).
Samozrejme teda iba pokiaľ je na tej ceste smerom k električkovej zastávke priestor na otočenie midibusu. Neviem totiž ako to tam teraz vyzerá a nerád by som trepal hlúposti...
Jednu rýpavú podotázočku:
Spací autovlak AB - BA Ti je nač Francku?
Reláciu AB - PO plne chápem aj vzhľadom na vzdialenosť, aj na cestovný čas po "VRT", hlavne v úseku Čadca, Gr. - Prešov, ale Praha - Bratislava? Však len odbavenie na Wilsone je nejakých 60 minút pred odchodom... To si pri 130 km/h rýchlomerových niekde pri Jihlave alebo Velkém Meziříčí.
llubik