Reply on: Peon #214852:
2 - tak ja neviem, kto by bol taký vymletený, kto by nechal prejsť 219-ku bez povšimnutia, lebo ide do Borinky. Snáď každý asi vie, že Borinka je za Stupavou, alebo aspoň niekde v okolí... od nás zas jazdí alebo jazdil autobus s cieľom Jelka, garáž. Asi už teraz sa linka prečísluje v Senci, tak ako aj spoje z/do Bratislavy 630 vs. 640 ...
3 - 14:21 S60, 14:24 SAD DS, 14:25 640, napríklad
6 - teraz vážne si chceš kupovat lístok počas cesty? Mne skoro nikdy nestačí 15´ lístok zo ŽST Senec, lebo pristavujú autobus o 4-5 min. skôr, a tým pádom mi už 4-5 min. plynie len sedením v autobuse, čakaním na odchod. Minule mi dal lístok dokonca len do Boldogu, ale tak cenovo to sedelo, tak sa zbytočne nebudem ozývať.
8 - lebo Slovensko
bonus - označovače SL práveže zvyknú strašne plytko označovať lístok, a taktiež sa tam nezmestí lístok, zaujímavé... vyskúšal som na železničnej stanici, tam to bolo také primerane hlboko a bez problémov sa mi zmestil lístok do štrbiny.
Technopol
2. Ja osobne vidím problém v až príliš hustom intervale v jednolinkovom variante v podmienkach Bratislavy. Prvý spoj naberie krátke meškanie (semafor, zastávka), už chytá cestujúcich čo mali byť v následujúcom spoji, tým sa stále predlžuje výmena cestujúcich na zastávke a druhý spoj dobieha ten prvý. Bolo to bežné na spomínanej 95, že na Nám Hraničiarov prišli už 2x95 a na Šafko 3x95, pričom prvá bola sardinkáreň, druha poloplna, tretia prázdna. Tu sa stráca výhoda krátkeho intervalu pretože namiesto pravidelného 3 min. intervalu 0-3-6-9 sa budú tvoriť pravidelne dvojičky (trojičky) s 6min. intervalom 2-2-8-8 (viď zápchy a napr. L50 a 68). V tomto je vhodnejšie vedenie niečo ako napr. 93/94 kde ak sa aj vytvorí dvojička, na konci trasy sa vetvia a tým obslúžia aspoň viac územia a cestujúci má viac možností dostať sa niekde bez prestupu. Samozrejme interval na vetvených koncoch má zostať stále atraktívny.