Reply on: BigMac #214562:
Nechtiac ukazujú aj ukrutnú úroveň cíferskej údržby v tých časoch - jeden stierač s obrovským rachotom, odpruženie sedačky nefunkčné (pravdepodobne sedačka podložená kľúčom na odbrzďovanie stredného podvozka, ako bolo v Cíferi zvykom), každý vypínač iného typu (veľmi príjemné pri kachnovom štvorvypínačovom otváraní dverí), kachna otrieskaná, čpinavá, dvere nedovierajú, no fuj.
Načoplatiť
Buď idete skoro alebo neskoro,nikdy nie podľa harmonogramu! Nič mi nezdvihne žlč tak,ako keď idrm na zastávku a môžem tomu dementnému autobusu akurát zakývať,keďze ide o 3 minúty skôr ako ma.. a teraz pre istotu čakám už 22 minút na dementa,ktorý si vynechá spoj (pozdravujem ho touto cestou, 96 smer Ružinov o 13:07)..
A keď sa človek už aj dočká toho zasratého spoju,tak riskuje filcky/kvapavku/otravu smradom/teplom/ošťanie nejakým idiotom..
A za toto majú ľudia platiť?! Nasrať,keby toto robili taxikári/reštaurácie alebo iné služby,tak by v živote nedostali ani cent! To isté už z mojej strany platí aj o Vás ako podniku,hanba Bratislavy,zvyšovať ceny,znižovať kvalitu a potom sa oháňať jednou hlúpou električkou do Petržalky,trapáci..