Reply on: david1 #212584:
Je, ale stále platí, že čím hustejší interval, tým je verejná osoba pre cestujúceho pohodlnejšia. Najpohodlnejšia verzia je, že cestujúci si nemusí pozerať CP a na zastávku príde s tým, že nastúpi na najbližší spoj. Ty urobíš z jednej linky dve, čím systém skomplikuješ a navyše spôsobíš, že cestujúci sa musí viazať na konkrétny odchod. Nezabúdajme, že prímestské vlaky nie sú určené iba pre sídla, ktoré majú železničnú zastávku/stanicu, ale aj pre obce obsluhované autobusmi, ktoré cestujúcich k železnici zvážajú. Stačí, že sa autobus niekde zdrží a cestujúcemu sa rozsypú prestupy ako domček z karát. Nabudúce pojde IAD a sme tam, kde sme nechceli byť.
kecho
Samozrejme, že má, ale úplne iný, ako si ty predstavuješ
Ad 1 - koľko štúdií, projektov a pod. sa dá na ňu spraviť (podobne ako generácia projektantov, ktorá prežila vďaka projektovaniu metra v BA)
Ad 2 - koľko peňazí sa dá vďaka tomuto preliať správnym smerom k svojim ľuďom
Ad 3 - na oblbnute voličov ideálny projekt, podobne ako im už takmer 30 rokov otrieskavajú o hlavu stavbu metra, ktoré je v BA úplne zbytočné
A určite sa nájdu aj ďalšie...