Reply on: Jadran #212575:
Nuž, cestujúci by nemuseli dúfať, že ich vodič neprivrie do dverí, keby vodiči skúsili trocha premýšľať. Znova a zas sa opakujem, že príhod z prestupu L41 L64 mám za knihu a nie sú to cestujúci, ktorí nie sú disciplinovaní. Viem, že nie všetko je garantovaný prestup, ale predpokladám, že aj vodiči majú v hlave aspoň základnú predstavu linkového vedenia a intervalov a zo skúseností sa vedia napr. dovtípiť, že ak sa napr. na Sokolskej stretne L204 a L83, že by asi teoreticky mohlo dôjsť k výmene cestujúcich. Prax je taká, že v sekunde otvorenia dverí na L204 sa spustí výstražné zvonenie na zatváranie dverí.
810zssk
Nasa hlavna stanica ma limity, ale zatial ma aj velke rezervy, kedze sa tam priestorom plytva. Nehovoriac o tom ze kapacita sa este da zvysovat za predpokladu ze by do toho bola vola investovat - stalo by to pritom pravdepodobne menej ako Filialka, ktora by navyse zhorsila kvalitu dopravnej obsluhy.