Reply on: S499.1023 #211964:
Neviem, napíš presné číslo ty...Lenže IDS BK má problém v tom, že tie ceny sú vysoké, zjavne neatraktívne - ešte som nikoho nevidel vo vlaku s PCL IDS. A keď už neprebehla dopravná optimalizácia, tak by aspoň tarifa mohla byť pozitívom, ale práveže opačne: uletené ceny vyháňajú ľudí z autobusov, a vo vlakoch sa naďalej kombinujú ZSSK traťové a IDS 100+101. Reakciou by mohlo byť zrušenie zónového usporiadania, lebo ak to takto ostane, nie, že po mesiaci, ani po x rokoch sa nezmení nič. U PID sa zmenila aj koncepcia VHD, tu sa nezmenilo nič, ľudia stále si nemusia na nič nového zvykať. Akurát tak na vyššie ceny.
dyspozytor
Najviac sa mi rátali také svietiace nástavce rukoväte na prevodovkovej páke, ktoré pri zapnutej smerovke blikali a inak svietili. Pamätáte aj rôzne postavičky zobrazené vo vnútorných spätných zrkadlách? Tie svietili rôznymi farbami pri zapnutých stretávačkách, alebo svietili na červeno pri brzdení a pod. Každé vozidlo bolo "originálne" a nezameniteľné - v každej úprave bol rukopis posádok - hneď človek vedel kto komu fandí a kto je čoho priaznivec
Tam niekde som si určite vybudovával vzťah k verejnej doprave... Viem, je tam značná dávka nostalgie, ale som rád, pretože dnes, keby som bol dieťa/mládežník, tak ma flotila uniformných SORiek asi nenadchne... V 80 a 90-tych rokoch sa Bratislava na nič nehrala, bola taká aká bola, ale bola to NAŠA Bratislava, ktorá nepotrebovala dokazovať ďalším 200 000 tisícom, že je hodná byť hlavným mestom s ustavičným porovnávaním sa s inými mestami
Holt, "pokrok", alebo globalizáciu nezastavíš... Ospravedlňujem sa za značný OT...?